Miten tätä sypeä käytetään..kun en ole siihen perehtynyt?

Olisi kiva oppia käyttämään..

Avainsanat: sypen käyttö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2013 - 15:24

Skypeä voi käyttää ainakin tietokoneilla, tabletilla, älypuhelimilla, Xbox One -laitteilla, uusilla Smart-TV ominaisuuden televisioilla ja jopa kotipuhelimella.
"Suosittelemme laajakaistayhteyttä. Se parantaa näkö- ja äänipuheluiden laatua."

Ensimmäiseksi sinun tarvitsee vähintään hankkia tietokoneeseesi liitettävä mikrofoni, ellei koneessasi jo ole sellaista sisäänrakennettuna.
Päähän laitettava kuulokemikrofoni -yhdistelmä on kätevin käytössä.
Jos haluat soittaa ja itse näkyä vastapuolen näköpuheluissa, on sinun hankittava myös koneen USB-porttiin liitettävä "Nettikamera", ellei koneessasi jo ole sellaista.

Sitten sinun on asennettava Skypen ohjelma koneeseesi, sekä kirjauduttava Skypeen valitsemalla itsellesi jatkossa vastapuolelle näkyvä "Skype nimi" sekä salasana.
Siellä aloitussivulla voit heti kokeilla "Echo / Sound Test Service" avulla mikrofonisi ja äänipuolen toiminnan.

ilmaiseksi Skypellä voi:
- olla yhteydessä vain sellaisiin henkilöihin jolla tiedät olevan Skype käytössä ja jotka hyväksyvät sinun soittosi, sinun on myös tiedettävä heidän "Skype-nimi" = "Näkö- ja äänipuhelut kaikille, jotka ovat Skypessä."
- lisäksi sillä voi viestitellä tekstaamalla pikaviestejä yhteyden aikana, sekä lähettää erilaisia tiedostoja. = "Pikaviestit ja tiedoston jakaminen."

Ostamalla Skype-saldoa tai hankkimalla kuukasipaketin niin saa:
"Edulliset puhelut matka- ja lankapuhelimiin kaikkialla maailmassa."
"Lähetä tekstiviestejä edullisesti."
"Ryhmänäköpuhelut jopa 10 osallistujan kesken."

Lähteet:
www.skype.com/fi/what-is-skype/ ja www.skype.com/fi/features/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.12.2013 - 10:18

Hih, tarkoitat varmaan Skypeä. Voit käyttää sitä ihan normina viestilähettinä, linkittää osoitteita tai soittaa kaverillesi jolla myös on Skype. Varmaan joku nuorisostasi osaa sinua neuvoa ihan kädestä pitäen, näin kaukoneuvona se on hieman hankalaa. Kokeile googlettaa tietoa sen käytöstä, saatat saada sieltäkin apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2013 - 10:28

Tässä ohjeistusta: www.skype.com/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2013 - 11:58

Kun menet sinne Skypeen, niin siellä opastetaan askel askeleelta mitä pitää tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 17:48

Ei tuon taivaallista hajua koko hommasta, enkä aio opetella ,hyvä kun pärjään tämän teksin kanssa.