Onko mielestänne kystä kasvain aina vaaraton?

Lisätty: 06.12.2013 - 01:10

Naapurilla oli vaaraton kystä-leikkaus,,mutta sykyllä ei siintä selvinnyt,,vaikka oli teho hoidossa..
Nyt laikataan mieheltäni..todella suuri kystä leikkaus18.12,,toivon mokaan kaikki menee hyvin..

Avainsanat: kysta kasvain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2013 - 10:26

Itselläni on ollut kysta/kystia struumakyhmyssäni jo vuosia ja niille ei tehdä ainakaan vielä mitään. Kuulemma kystan sisällä on vettä ja tarvittaessa voidaan punkteeraa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 06.12.2013 - 00:48

on, muuten sitä nimitettäisiin jotenkin muuten, tämä ei ole tietoa vaan mielipide ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2013 - 10:15

Älä ajattele naapurisi kohtaloa, keskity vain miehesi paranemiseen. Luota lääkäreihin ja hyvään hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2013 - 11:55

Eipä ole tietoa minulla kystasta, mutta oletan sen olevan vaaraton. Kaikissa leikkauksissa on omat riskinsä, mutta varmasti menee hyvin miehesi leikkaus. Etukäteen ei kannata murehtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 11:18

Kyllä kysta on yleensä vaaraton, se on jonkinlainen häiriö ihokudoksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 17:50

Kysta leikattiin mieheltäni niskasta, mutta ainakin vaaraton oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 17:50

Periaatteessa kyllä.Mutta riippuu hieman,että missä paikassa se on...Ja mitä liitännäis sairauksia ihmisellä on.Monesta pienestä "hyvästä" voi tulla yksi paha....Mutta yleisesti ottaen kysta tarkoittanee hyvänlaatuista kasvannaista, jossa on etupäässä nestettä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 01:05

Joululaulussakin lauletaan "on äiti laittanut kystä kyllä"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2013 - 21:51

Itselläni on useita kystia, siellä sun täällä. Joistakin on otettu ohutneulanäyte, mutta vaarattomiksi on todettu ja uskon että kystat ovat tosiaan vaarattomia, muuten niitä nimitettäisi toisin. Toivon miehellesi pikaista paranemista!