Oletko tuntenut ahdistusta joulun tulosta?

Itse kyllä tunnen tällaisen tilanteen..kun ei tule joulutunnelmaa...kun kaikki läheiset ovat????

Avainsanat: joulun tulo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2013 - 21:53

Ei tuota joulu ahdistusta, ei edes silloin kun joudun viettämään juhlaa yksin. Rakastan joulua ja sen rauhaa, yksin tai yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 06.12.2013 - 00:49

osanottoni, itse en ole tuntenut ahdistusta, odotamme pikku neidin kanssa kovasti joulupukkia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2013 - 09:56

En niinkään joulun tulosta. Joulu on minulle todella tärkeää aikaa.
Ainoa mikä ahdistaa siinä on se, ettei meillä isäntä arvosta pätkääkään joulua eikä minun ajatuksiani sen vietosta.
Mutta jouluun on vielä aikaa, kyllä se tunnelma sieltä tulee kun menee päivä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2013 - 10:22

Joulu ei ahdista, kun en sitä vietä. Teen mieluummin vapaaehtoistöitä koko joulun ajan, joten joulu tulee ja onneksi myös menee valmistelemattakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2013 - 11:51

Ei ole minkäänlaista ahdistusta joulusta, kun saan viettää sen viettämättä. Syön kyllä jouluruokia, mutta mitenkään muuten ei joulu näy kodissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 17:51

Olen tuntenut, sillä en ole parhaimmassa kunnossa koko joulun laittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2013 - 17:53

Tänä vuonna joulu on ja menee.Edes kinkkua en osta.Olen koko joulun NIIN töissä, kuin ihminen vain voi olla.Kun kotiin pääsen, niin taatusti nukun.
Ei niin minkäänlaista joulufiilistä.Peruutettu koko homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 19:15

En, sillä minulle joulu ei ole tuonut koskaan ahdistusta, ei edes silloin kun olen joutunut viettämään sen töissä,tai ilman poisnukkuneita läheisiäni. Olen aina löytänyt työssäolopakosta, läheisten kuolemasta,jne. huolimata elämääni senveran iloa, että olen pystynyt torjumaan sen avulla ahdistuksen ja nauttimaan jokaisesta joulusta yksin, tai yhdessä muiden kanssa juuri niin paljon kuin pitääkin.