Ostatko koskaan itsellesi lahjaa?

Minä hellin silloin tällöin itseäni. Nyt mielessä on uusi karaokesoitin - vain ja ainoastaan sen takia, ettei nykyisessä riitä äänentason korkeus.

Avainsanat: lahja itselle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2013 - 22:54

Ostan aina silloin tällöin itselleni jotain ekstraa, en minään määrättynä ajankohtana vaan jos siltä tuntuu.

Kysyjän kommentti

Kiitos, on hyvä pitää oma mieli virkeänä pienillä asioilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2013 - 00:52

Ehdottomasti. Joka vuosi palkitsen tämän "hyvän tyypin" ;) ainakin synttäri- ja joululahjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2013 - 09:56

En osta, hulluahan se olisi. Olen mieluummin ilman lahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 10:06

En varsinaisesti osta lahjaa, mutta joskus "palkitsen" itseni ja ostan jotain, mitä olen kauan haaveillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 11:46

Kyllä ostelen itselleni aina silloin tällöin palkkiolahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 16:08

Voi lista on pitkä! Sohvakalusto,pesukone, tietokone,astianpesukone....Ja nyt viimeisemmäksi viikko sitten ostin uuden uunin/lieden .Toki joskus vähän pienempää ja vähemmän käytännöllistäkin....Mutta todella harvoin.Raha ei kasva puussa....Ja nämä kaikki ostot siis monen vuoden aikavälillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 19:33

Tottakai, muuten jäisin yhyy ilman lahjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2013 - 02:16

En, sillä meillähän ei joululahjoja aikuisille ostella ja muutkin lahjat jätän mieluiten toisten hankittaviksi, se kun on jotenkin mukavampaa niin. Sitäpaitsi en edes osaa pitää omilla tuloillani hankittuja vaate-, meikki-, ym. ostoksia lahjoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2013 - 09:49

Kyllä joskus tulee itselle jotain ostettua.. ei ne yleensä pakettiin asti ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2013 - 22:46

Kyllä minäkin hellin iseäni..ostamalla jotakin kivaa itselleni,mikä sattuu kohdalleni..
Nyt vasta ostin itselleni Kanarian risteilyltä..korvakorot ja ihanan repun itselleni..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.12.2013 - 00:59

en osta itselleni lahjaa, mutta kaikea muuta mitä sattuu tarvimaan ;)