Oletko veivannut Gramofoniin vetoa?

Tämä kappale oli lapsena jostain syystä niin hieno, sen takia piti veivata ranne kipeäksi:
www.youtube.com/watch?v=tAeKz66gNbM

Avainsanat: gramofoni käkivalssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2013 - 16:12

Kyllä vaan! A-puolella oli Poika varjoisalta kujalta ja sitä B-puolta en edes muista.Musisointikone oli sukulaisten mökillä ja sitä kasäisin lapsien kesken soiteltiin :)

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuossa toinen mitä piti kuunnella - ei onneksi kyllästymiseen asti. Vieläkin on lempparini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2013 - 22:28

Kyllä lapsuusvuosina on grammariin vetoa tullut veivattua, naapurissa oli tällainen peli ja muutama kiekko ja muistelen, että kesäpäivinä veimme grammarin ulos ja järjestimme kesätassit pihalla, levyt olivat jotain jenkkilevyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 01:05

Meillä oli joskus grammari ja siinä muutama savikiekkokin, mutta ei noin iloista valssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2013 - 09:40

Minun kotoa ei löytynyt grammaria. Radion varassa oltiin musiikin suhteen. Myöhemmin sitten hankittiin hieno kaappiradio jossa oli levysoitin, mutta se olikin sitten jo hienompaa kaliberiä kuin grammari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 10:02

Meillä ei ainakaan mun lapsuudessa ollut grammaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 19:44

Kyllä vaan sen nuorena tyttönä on opittu.