Vieläkö Koronapeli on hengissä?

Olen joskus nähnyt minimallisia - lähinnä kai lapsille tarkoitettuja pelejä myynnissä. Mutta aikuisille tarkoitettuja ei näy.
Meillä oli kotona sellainen ja sitä tuli pelattu lapsena tosi paljon.

Avainsanat: korona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2013 - 03:01

Lapsuudestamme tuttuja ja minunkin ahkerasti pelaamaani koronapeliä valmistetaan yhä. Sen tekijänä on edelleen Jukka. Jukan vuodesta 1944 tuotannossa olleen lujatekoisen ja ison omilla jaloillaan seisovan 110 x 110 cm kokoisen koronapelin, neljän keppin, nappuloiden ja liukupulverin kera, voit tilata hintaan 191 euroa Vaivaton.com linkin kautta. Myös tehtaan omasta myymälästä sellainen varmasti löytyy. Tehtaanmyymälän
osoite:
Oy Juho Jussila
Puulaakintie 6
40320 Jyväskylä
Finland
Tehtaanmyymälä avoinna arkisin ma—pe klo 9—16. Joulun alla myös lauantaisin
23.11.—21.12.2013 klo 10—14.
Mikäli tehtaanmyymälä on sinulle liian kaukana, tai et löydä haluamaasi Jukka-puulelua lähialueesi valikoimista, ota yhteyttä info(at)juhojussila.fi.
Sähköpostiakin voit lähettää Jukka yhtiöön. Heidän sähköpostieensa on muotoa [email protected]
paitsi maija.jussila(at)juhojussila.fi .

Kysyjän kommentti

Kiitos ja kiitos vinkistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2013 - 22:21

Lapsuusvuosilta tuttu peli, nyt ei sellaista kotona ole. Kirppiksillä olen joskus nähnyt myynnisä olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 01:08

Lapsuuteni mummulassa oli koronapeli ja sitä tuli pelattua todella paljon. En ole peliä sen koommin pelannut saatika nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2013 - 09:37

En ole peliä nähnyt sitten lapsuuteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 10:00

Ei ainakaan meidän korona oo hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 16:14

Teini ikäisenä tuli pelattua, koska silloinen poikakaveri sellaisen omisti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 19:45

Mieheni teki itse meille korona pelin ja hyvin pelattiin ja ahkeraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2013 - 23:12

Koronapeli vielä tallessa meidän vintillä..mitä tuli aikoinaan pelattua paljon..
Ei taida nykynuoriso innostua,jos kaivaisi esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.12.2013 - 01:03

tallissa on peli, mutta napit ja kepit on hukassa ;)