Laitatko joulukortteja postiin?Teetkö itse, vai ostatko?

Itse ostin tällä kertaa Unisefilta ja Punaiselta Ristiltä.Kätevät, kun postimaksu valmiiksi maksettuna!

Avainsanat: joulukortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2013 - 16:19

Olen viime vuosina vähentänyt rutkasti joulukorttien lähetystä. Ostan yleensä kortteja, joissa on postimaksu valmiina. Jotta varmasti ehtisi myös sinut joulukorttisi ajoissa perille, niin tässä Itellan tiedote: yle.fi/uutiset/itellan_mahdo...yt/6956260

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2013 - 15:34

Hyväntekeväisyyskortteja käytän minäkin ja juuri noita joissa on postimaksu valmiiksi maksettuna. Mukavaa joulunalusaikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2013 - 15:43

Hyväntekeväisyyskortteja laitan myös, tänä vuonna hankin Sylvan kortteja (Syöpäsairaat lapset), niissäkin postimaksu valmiiksi maksettu. Vähän eri järjestöjen kortteja eri vuosina käytän, nyt nämä Sylvan kortit olivat kaikkein mieluisimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2013 - 20:58

Joka vuosi päätän tehdä - mutta sitten kirjoittaessani huomaan, että kas, nämäpä onkin jo allekirjoitusta vaille valmiita.
Kasa siis odottaa allekirjoitustani.

Lisätty: 02.12.2013 - 23:03

Satuin löytämään eräästä kaupasta tuon aiemman ostoksen jälkeen aivan uskomattoman kauniita kortteja - taidan jättää osan jo aiemmin ostamistani jemmaan. Uusimmat lähetän vain todella tärkeille ihmisille - heille jotka osaavat arvostaa saamaansa korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2013 - 00:31

en noiden korttien päälle enää oikein ymmärrä, tämä tekniikka on vienyt aikoja sitten ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2013 - 13:36

Laitan Taidetta ilman käsiä - kortteja. Niitä tuli postissa muutama, enkä enempää tarvitsekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2013 - 21:34

Itse en tee kortteja..lähetän muutaman valmiin joulukortin...ei yhtään innosta koko joulu,kun melko yksikseen saan sen vietää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2013 - 22:50

Kuten profiilissani voi lukea niin yksi harrastuksistani on korttien askartelu. Tästä syystä ja siksi, että haluan ilahduttaa joulutoivotusteni saajia persoonallisella tavalla teen myös kaikki joulukorttini itse.Tuunaan aina myös korttieni kuoret askateluillani mahdollisimman persoonallisiksi, massasta eroittuviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 01:38

En ole lähettänyt kortteja enää vuosiin. Silloin kun vielä lähetin, niin ne olivat hyväntekeväisyysjärjestöjen kortteja. Kaikkein läheisimmille kirjoitin kirjeen.