Mitä napsulle tapahtui?

noin 4 vuotta sitten Napsussa oli useita aktiivisia käyttäjiä ja vastaajia, nyt sivusto tuntuu enää matkalomakohde sivustolta, eikä kysy ja vastaa palstallakaan enää ole juuri mitään aktiivisuutta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2013 - 01:27

Eräs selitys hiljentymiseen on se, että Napsu oli suljettuna melkein vuoden.
Olikohan se 03.12.2011 - 05.10.2012 ?
Katso Napsun alkusivulta www.napsu.fi/
Ajankohtaista Napsussa
- Lisää tiedotteita...
ja avaa sieltä vielä
- Näytä vanhat tiedotteet

Selitys:
Joku turhautunut peräkamarin nörtti (hakkeri) murtautui sekä Napsun, että monen muunkin sivuston käyttäjätietoihin ja julkaisi netissä pitkät listat, josta näkyi käyttäjien sähköpostiosoitteet sekä kirjautumistiedot..
Aiheuttaen tällä tuhansille ihmisille roskapostien tulvan sekä monia muita hankaluuksia.
"Kyllä kirveellä olisi töitä".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2013 - 19:23

Napsu nuutuu kuin kuoleva kukka muistojen joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 20:11

Sehän on selvää, että Napsuun iski "naamakirja" ! Johon en muuten ole vieläkään liittynyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2013 - 22:08

Hiljaiseloahan tämä on ollut ja koko ajan hiljaisemmaksi tuntuu käyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2013 - 10:33

Itse pidin pari vuotta taukoa, jälleen on kiva napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.11.2013 - 13:27

taisi tuo pitkä tauko vieroittaa osan kävijöistä, mutta kyllä tämä tästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2013 - 14:13

Tämän napsun muuttumiseen on todellakin eniten vaikuttanut tuo putte-46:n jo kertoma syy. eli se, että tämän ja monen muun sivuston käyttäjätietoihin murtaudutiin sillä seurauksella, että palsta täytyi sulkea pitkäksi aikaa. Tuo sulkeminen peloitti monet entiset napsulaiset lopullisesti pois käyttäjien joukosta. Osa väestä taas lienee jättänyt napsun siksi, ettei hyväksynyt sitä, että kysymysten lukumäärän lisääntyessä aivan luonnollisesti myös niiden kysymysten määrä joissa tiedustellaan samoja asioita kuin jonkun toisen kysymyksessä lisääntyy. Heidän mielestään kenenkään ei saisi kysyä yhtään sellaista kysymystä joiden aiheita on jo aijemmin käsitelty. Ikävää, mutta totta. Molemmissa tapauksissa kirveellä olisi töitä ja paljon. Sen heilumisen jälkeen tämä napsukin toivottavasti piristyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2013 - 14:47

Kuolleeltahan tämä vaikuttaa. Joku perusti naamakirjaan sillä välin oman napsunsa kun tämä oli suljettuna. Alkuun entisiä vielä kävi täällä, mutta siirtyivät sinne omaan marttakerhoonsa.
Toisaalta täällä nämä vahvat tahtovat ärhennellä toisilleen ja itse kukin saa välillä ei niin mukavia vastauksia kuin olisi halunnut. Jotkut uudetkin ovat hyvin ärhäköitä vastauksissaan.
Mikä lie sitten ihmisiin mennyt, pahaa oloaan ja kateuttaanko täällä purkavat. Ei tunnu enää mielekkäältä kysellä eikä vastailla täällä - ei ole iloa täällä kuten ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2013 - 14:58

Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla kuten sanonta kuuluu. Mutta jos tähän eloa haluaa, niin meidän vähienkien Napsulaisten olisi osallistuttava enemmän. Nuo edellisten vastaajien kertomat syyt ovat aiheuttaneet Napsun hiipumisen. Milloin sammuu lopullisesti, nähtäväksi jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2013 - 11:52

Ei Napsu kuole. Naamakirjasta ei saa vastinetta. Joo se gyberhyökkäys saattoi pelottaa joitain pois. Hei siellä, jos tätä luette, palatkaa jo napsuun. Teitä kaivataan pelastamaan napsua.

Lisätty: 28.11.2013 - 11:58

Tuohon Idan vastaukseen liittyen haluan kommentoida, että eihän me välitetä, jos joskus joku vastaus ei tunnukaan niin kivalta. Itsekin vastailen joskus ajattelemattomasti. Enkä silti halua ketään loukata. Joskus sitä vaan on vähän .. itsekäs. Napsun henki on että ei suututa turhista. Ja asioista voi aina puhua, niin myös täällä napsussa. Mulle saa ainakin laittaa viestiä, myös sitä kriittistä, jos ja kun aihetta ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2013 - 01:52

Tämä napsu ei ehdi useinkaan oman läppärin ääreen, vaan pitää yhteyttä älypuhelimen välityksellä kuten nytkin. Aika raskasta naputella pientä näppäimistöä varsinkin kun tekstinkäsittely puolestani arvailee sanat. Kirjoitusvihreitä siis riittää, mutta koettakaa arvailla teksti näzittelyä paremmin.