Mitä mieltä olet Talvivaaran tilasta, taitaa mennä niinkuin sanotaan pehvalleen?

surullista työntekijöille, mutta on sinne rahaa syydettykin, saa mielestäni loppua.

Avainsanat: velkojat eivät saa rahojaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2013 - 11:49

Isolla rahalla ollaan pidetty isojen poikien hiekkalaatikkoa, joka maksatetaan pienen ihmisen selkänahasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos Matula hyvästä vastauksesta, on ollut oiein iso hiekkalaatikko metalleineen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2013 - 09:01

Huonolta näyttää, niin työntekijöiden kuin luonnonkin kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:41

Alkaa jo Talvivaara tympimään. Jauhavat samaa asiaa, mutta kukaan ei tunnu saavan mitään aikaseksi. Joutaisi sulkea koko laitos ja pelastaa sitten mitä pelastettavissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:03

Pätevät johtajat puuttuu. Toisaalta, emmehän me täällä tiedetä mitään sen tuotoista, menoista ym. Minä en ainakaan ole pyörittänyt kaivosyhtiötä, joten en varmasti osaa muuta kuin arvailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:22

Mitä useampi kokki sitä huonompi soppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:23

Tulot syöty jo useamman vuoden ajalta etiäpäin. Saastutettu luontoa hyvin. Ja uraanin varastoimiseen(kaan) ei ole lupia. Jos saavat nollatuloksen, senkin eteen tehtävä aika hitsikseen töitä. Ollut ja mennyt yhtiö, kaikinpuolin. Huono juttu jo työllisyydenkin kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 22:58

toivottavasti nostavat sen pystyyn, siellä on moneksi vuodeksi metalleja myytäväksi ja työpaikkoja, tämä ympäristösotku on vienyt konkurssinpartaalle, mutta joku ne metallit kuitenkin sieltä kaivaa.