Onko aamukahvi sinulle tärkeä, montako kupillista juot noin päivän aikana?

Kaffee on hyvää aamulla ja sitten koko päivän, itse en juo kaffeeta.

Avainsanat: ruskea papunen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2013 - 23:21

Juon kahvia, mutta kotona todella vähän, noin kupillisen,kaksi päivässä, sillä joudun työpaikkani asiakkaiden luona juomaan sitä kohteliaisuudesta aivan liikaa, samoin monessa vierailupaikassanikin. Noista kupillisistani juon toisen useimmiten aamulla, mutta siitäkään huolimatta minulle aamukahvin nauttiminen ei ole ehdottoman pakollinen juttu. Voin aloitaa päiväni myös ilman kahvia.

Kysyjän kommentti

Kiitos viisas järjestely.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2013 - 09:02

Aamukahvi on tuiki tärkeä, ilman sitä ei tahdo kone lähteä käyntiin, nykysin kahvinjuonti saattaakin jäädä aamukahviin, olen vähentänyt kahvinjuontia huomattavasti kun jäin työelämästä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:06

On ne aamukahvit saatava, mutta siihen sitten jäävätkin. Pari kolme mukillista juon aamulla. Yksin ollessa en juo päiväkahveja, iltakahvista puhumattakaan. Kahvi kun tuppaa viemään yöunet, siksi vain aamuisin sitä juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 09:17

En useinkaan juo aamulla kahvia.Jos jotain juon , niin teetä. Kahvit juon sitten ruuan päälle päivällä, jos ennätän ja maistuu.
Normaali päivässä tulee juotua pari mukillista. Vallan hyvin osaan olla ilmankin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:06

Kahvi/tee on tärkeä aamulla. Yksi kupillinen riittää, mutta se kuppi vetääkin n.3,5 desiä! Päivän mittaan menee yli litra!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:13

Aamulla menee nelisen kupillista - iltapäivällä pari. Sitten vaihtuu teeksi jos mieli kuumaa juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:25

Aamulla menee useampi kupillinen. Päiväkahvin aikaan töissä se kupillinen. Tosin juon nuo kupilliset aina mukista. Muki ei koskaan täysi, vaan sopivasti puolillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:06

en juo ollenkaan kahvia, joten ei se kovin tärkeäkään ole ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2013 - 19:03

En ole kahvia juonut 4 vuoteen, aloitan aamuni teen juomisella. Tämän hetkinen suosikkini on "Karibian aurinko", musta tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2013 - 20:04

Ammulla kahvi ja aamulehti kuuluvat asiaan. Töissä kolmet kahvit ja illalla kotona vielä yhdet. Jos vähennän kahvinjuontia, tulee pää kipeäksi, niin olen tullut kahvin orjaksi.