Näetkö ihmisen katseesta millainen hän on, millaisia kokemuksia?

Silmistä sielu paistaa.

Avainsanat: silmät sielun peili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2013 - 11:35

Kyllä väitän näkeväni silmistä paljon asioita. Kaikkea ehkä on kuitenkaan mahdotonta nähdä, pitäisi päästä raottamaan sielun kirjan sivuja.

Kysyjän kommentti

Kiitos matula, olet harvoin palstallamme ja vastauksesi oli nappiin.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:26

Olen luullut näkeväni, mutta täytyy todeta etten nähnytkään, tai sitten olin näkemälleni sokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:07

Ei se aina niin helppoa ole, miltä kuulostaa. Ehkä se joidenkin ihmisten kohdalla onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:12

Joskus näkee joskus ei. Jotkut osaavat peilata tosi hyvin ja tiukanpaikan tullen totuus sitten paljastuukin - ja peili hajoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:34

Useimmiten näen, mutta sitten on niitä pelureita, joiden silmistä ei vaan ota selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:07

ei sitä voi nähdä, valitettavasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2013 - 18:59

Itse tapasin vuosia sitten erään henkilön, joka sanoi heti, että silmistäni näkee, että olen kokenut erittäin ikäviä asioita. Tiedä sitten, mitä silmäni paljastavat, mutta tuo oli aika osuvasti sanottu omalle kohdalleni.