Pitääkö paikkansa, esim. Kekkosen kohdalla, mitä ajattelet nuorten miesten kaljumuodista?

Järki ja tukka ei pysy samassa päässä.

Avainsanat: suuria ratkaisuja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:08

Kumpikohan Kekkoselta lähti ensin :).
Kalju sopii joillekin todella paljon paremmin kuin harottavat likaiset haivenet. Säälittää ne harvahapsiset miehet jotka kasvattavat vähäisiä hiuksiaan, joilla sitten yrittävät jakauksen avulla peittää kaljunsa.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2013 - 23:48

Eipä pidä! Vaikka tukka päästä lähteekin niin ei järki, ei ainakaan kaikilta. Oma ukokultani on tästä hyvä esimerkki. Hänen kaljussa päänsään on muutakin kuin tyhjyyttä ja tyhnyyttä. Tuohon sanontaan ei siis ole uskomista. Johan sen jo Kekkonenkin presidenttinä todisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:02

Sanontahan se vain on, ettei tukka ja järki pysy samassa päässä. Nuorten miesten kaljumuoti ihan ok. Ei se miestä pahenna jos hiuksensa pois ajaa. Onhan näitä muoteja kaikenlaisia muitakin jotka hyväksytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 09:06

Ei pidä paikkaansa, lähipiiristä löytyy järkeviä nuoria miehiä, jotka ovat ajaneet hiukset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:16

"janjaa" ymmärsi ehkä vähän väärin tuon lentävän lauseen. Eli lausehan tarkoittaa sitä, kun järkeä on paljon, hiukset eivät viihdy samassa päässä, vaan irtoavat!

Sillä perusteella kaljut olisivat hieman "järkevämpiä" kuin tuuheahiuksiset. Mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 17:15

Juuri tänään luin laulaja Juha Tapion jutun kaljuudestaan. Kertoi, että heillä on suvussaan riesana kaljuus ja hän yritti pitkänä olevaa tukkaansa tuuheuttavalla shampoolla pitää, mutta kun hiusten laitto osoittautui aikaa vieväksi hommaksi, niin päätti ajaa itsensä kokonaan kaljuksi. Monella miehellä, etenkin jo nuorena voi alkaa osakaljuuntuminen ja silloin on paljon parempi täyskalju, kuin se, että yritetään peittää osakaljua päälakea viimeiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:41

Sisärenkaan paistaminen ei häiritse minkään ikäisen kohdalla. Se, että onko järkeä, ei mielestäni liity kuontalon tuuheuden määrään tai pituuteen tai jopa sen puuttumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:14

en oikein ymmärrä sitä ihmisillä joilla on kunnollinen tukan kasvu, jos ei kasva niin sitten sen mukaan minkä muotoinen pää on, joillekin passaa vähäkin tukka paremmin kuin kalju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2013 - 11:58

Kaljut ovat ihan ok. Minulla vain on niin epämuodostunut kallo, joten en uskalla moista kokeilla. Kyllä sitä järkeä löytyy niin pitkätukilta kuin kaljuiltakin :)