Millaisia kokemuksia vaatteista, oletko pukeutunut hyvin, vai ollut ennemminkin homsantuu?

Rumat ne vaatteilla koreilee.

Avainsanat: mini vai maksi sarka vai diakonaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2013 - 17:07

Tykkään käyttää farkkuja ja mukavia rentoja vaatteita. Yleensä minut näkee lenkkipoluilla koiran kanssa ja ulkoilu- ja urheiluvaatteet ovat käytetyimpiä vaatteitani. En siis koreile vaatteillani, mutta jos on juhlien aika, niin sitten jotain juhlallista.

Kysyjän kommentti

Kiitos, sopiva ratkaisu.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:15

Työelämässä ollessa piti pukeutua hyvin. Nykyisin pukeudun miten sattuu, kun pääasiassa olen kotona. En sentään kotiryysyissä lähde kodin ulkopuolelle. Täytyy sitä sen verran katsoa mitä päälleen laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 09:21

Monet ei lähde ulos meikkaamatta.Minä en lähde ulos, jossei ole hiukset hyvin ja asu järkevä.Missään kotitrikoissa ja virttyneessä t-paidassa en julkisesti liikkuisi.Saatikka pyöräilyshortseissa tai jossakin polvisukissa...
Oikeanlaisella vaatetuksella kunnioitetaan myös kanssaolijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 14:23

Ikinään en ole vaatteillani pröystäillyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 16:05

Kirppisten kanta-asiakas olen ollut vuosia, niistä löytyy sopivia ja siistejä vaatteita - tosin ovat muodista menneet jo ajat sitten, mutta minua ei haittaa.
Nykyisin kiitän Lidliä - heidän mallistojensa yksi koko on mulle passeli - eikä hinnat rasita.
Juhlavaatteita en oikein edes omista - enhän käy missään muualla kuin työmatkoilla ja sinne kelpaa verkkarit ja lenkkarit.