Muuttaako avioliitto positiivistäkin naista?

Sanotaan, että tyttö tyhjää nauravaine käypi ämmänä äreäksi.

Avainsanat: vapaa vai vangittu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2013 - 14:29

Paree olla vastaamatta poikamiehenä. Mutta vastaan kuitenkin, että voi muuttaakin. Tämä jos mikä riippuu hyvin paljon ukosta!

Kysyjän kommentti

Hyvä, että otit sen miespuolisenkin siihen osalliseksi. Kiitos sinulle vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.11.2013 - 09:24

Riippuu kai siitä puolisostakin paljon. Jos tulee avioliitossa ristiriitoja, niin muuttuu väkisinkin. Ei kai kukaan jaksa olla positiivinen kurjassa aviossa. Jos taas avioliitto hyvä ja sopusuhtainen, silloin varmaan pysyy positiivisuus voimissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2013 - 15:56

Jos vastapuoli on negatiivinen, vie se positiiviselta voimat ja toinen muuttuu lähinnä alistuvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 16:55

Jos liitto on hyvä ja toimii, niin silloin kumpikin voi olla oma itsensä. Mutta jos esim. kumppani on sairaan mustasukkainen, ilman mitään aihettakin, niin silloin kantsii lähteä siitä liitosta pois. Eli kyllä positiivinenkin nainen ihan varmasti muuttuu, jos puoliso on mustis tai väkivaltainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2013 - 22:48

Kyllä vain. Lääkitys kohdalleen ja kaikki on taas on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:22

muuttaa varmasti, mutta positiiviseen suuntaan, mikäli valinta osuu kutakuinkin kohdalleen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2013 - 12:10

Vaikea mennä sanomaan mitään yleistäen. Se on kahden ihmisen yhteinen taival. Toki kumppani voi olla väärä tai asioissa ei vaan yksinkertaisesti päästä eteenpäin. Molemmille pitäisi suoda omaa aikaa myös. Mutta minusta jotkut luovuttavat liian helposti, kun tulee vähän vaikeaa. Pitäisi jaksaa "lukea kirja loppuun" myös ne tylsätkin kohdat. Eikä vaan valita kirjaa hienojen kansien perusteella. Ja kun on hyllyssä monta kirjaa, joita ei ole ainuttakaan lukenut loppuun.. Jostain luin, että pienten lasten vanhemmat ovat eroherkimpiä. Taisi mennä vähän aiheen sivuun, anteeksi :) Mutta se kumppani on tavallaan haaste, josta pitää yrittää saada esiin erilaisia puolia.