Oletko säästynyt tämän syksyiseltä flunssa-aallolta? Itse sairastin elämäni flunssan ja se kesti 3 viikkoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2013 - 06:45

Eipä ole flunssa vaivannut tänä syksynä, yleensäkin olen niiltä säästynyt, pieniä nuhakuumeita joskus on ollut, mutta kunnon tauti viimeksi -70-luvulla, kun teksasilainen riehui.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2013 - 06:59

Onneksi ei ole tauti iskenyt vielä meitin huusholliin.Sillä sittenhän se kyllä kaikki läpi käy,eikä yksikään säästy.Paitsi eläimet ...
Hieno homma,että voiton puolella taudista sinäkin jo olet.Kyllä se siitä....Ja nyt pitäisi olla sitten vastustuskykyä pitemmäksi aikaa? Toivotaan niin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2013 - 11:39

Ei ole flunssa iskenyt pariin vuoteen eikä toivottavasti iske ennen seuraavaa flunssapiikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 15:50

Paljon tuntuu flunssaa olevan liikkeellä..itse olen onnesi saanut olla terveenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 16:00

En. Oltiin koulujen syysloman aikoihin kaikki vuorotellen kipeinä. Ensin flunsan sai poika, sitten minä ja viimeksi perheemme isä. Kuumetta ei kellekkään onneksi noussut, mutta yskä, ja nuha kiusasi sitten senkin edestä, etenkin minua. Kuukausi siinä meni ennekuin oltiin taas kaikki terveinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 16:39

Taisi olla ihan tavallinen nuha tässä joku aika sitten. Saas nähdä, tuleeko se varsinainen flunssa myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.11.2013 - 16:56

Se on tauti jolta en pysty piiloutumaan. Ätshii vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 19:39

Säästytty ja rokotus on tulossa 21.11.2013, jonka otan koska en minään vuonna ole sairastanut oikeata flunssaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:32

ihan vasta olin flunssassa, muutenkin tänä vuonna useammin kuin muina vuosina yhteensä :(