Onko Napsulaisissa vielä Karppaajia?Kerro kokemuksista,omista tai kaverin :)

Oma paino taas hieman lipsunut, joten karppikuurille mars....

Avainsanat: karppaus hyvä olo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2013 - 22:32

Olinhan jonkun aikaan, mutta lipesi, nyt kokeilen 5+2 mutta taitaa sekin karahtaa karille.
Se on se kaprppaaminen niin pirun hintsu homma, kun pitäs olla sitä ja tätä.
Mulle on juutokin vaikea syödä kun on sellasset lääkkeet, että saa joka päivä 30 gr syödä ulostuslääkettä
niin se juustokin kovettaa entistä enemmän vatsaa, siinä olisi paljon proteenia.
Se aamupalan kokoaminen ol minusta aina vaikeaa. Kuinka ja mitä Sinä Girasol täytät ja käytät sitä.

Kysyjän kommentti

Juuri kukkakaalipaistosta söin ja hyvää oli! Kiitos vastauksesta . Nimimerkillä useita kiloja jo hukannut :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2013 - 19:20

Toivottavasti ei ole. Itse en olisi suin surminkaan mennyt mukaan siihen hullutukseen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 19:35

En kuulu karppaajiin, joten ei kokemuksia, ei myöskään lähipiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 23:00

En oo karpannut enkä harpannut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 23:44

Karppaaminen ei ole koskaan kuulunut harrastuksiini. Laihdutan ja laihdun aivan muuten. En myöskään tiedä ketään joka olisi karpannut kun kaikki tuntemani ihmisetkin laihduttaa ja laihtuu aivan muilla tavoin, on läpipaskoja aina laihoja, tai kuuluu kansaryhmään: lihavat on leppoisia, ei ne tee kepposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2013 - 11:24

En ole karpannut enkä tunne yhtään karppaajaa. Minä syön normaalisti, laihdun tai lihon milloin mitenkin. Pääasia että suht terveenä pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 15:52

En ole koskaan karpannut..mutta yritän syödä terveellisesti..niin ei tule pääse kilot nousemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.11.2013 - 16:54

Ei ole ollut koskaan minun asiani. Tässä elämässä eläminen pitää kyllä kilot kurissa.