Minne synttärimatkalle tyttärien perheiden kanssa

Täytän 60 vuotta ensi syksynä ja nyt on noussut idea, että lähdettäis jonnekin koko perheellä - minä voisin ajatella Italia, Slovenia, Kreikka ja aika olisi syys-lokakuussa. Matkalle lähtis mukaan minä, avomieheni, 3 tytärtä, heidän miehensä ja 3 lastenlasta (3-, 2- ja 2-vuotiaat). Mukava uimaranta pikkuisille ja tekemistä aikuisille, sopivan lämmintä. Lentokenttä voisi olla lähellä. Hyvää ruokaa ja mukava iso lomahuoneisto tai hotelli.

Avainsanat: slovenia italia kreikka lämmin syksy2014 loma-asunto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2013 - 22:13

Ensimmäisenä tuli mieleen upea Gardajärven seutu, Slovenian Ljubljana ja sen lähimaasto tai Kreikan saarista Santorini tai Kefalonia... Kaikissa näissä on vielä syyskuussa lämmin, mutta pahin sesonki jo hieman rauhoittunut...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2013 - 07:24

Marian luettelemien kohteiden lisäksi ehdotuksena myös Kreikan saarista Kreeta ja siellä etenkin saaren länsiosan kohteet, myös Italian rannoilta löytyy hyviä kohteita lasten kanssa matkustaessa, mm. Rimini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 11:33

Me olimme minun isääni juhlimassa Kanarian saarilla La Palman saarella.Poikani oli silloin 2.Oli hieno reissu!
Olemme juhlinet myös isommalla porukalla Teneriffan Puerto de la Cruzissa....Sekä Mallorcalla ....
Mutta tuo sinun ajankohtasi ei oikein näihin minun kokemuksiini sovi...
Miten olisi Italia? Varmasti joku mukava ranta löytyy....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:35

Kyllä minä Teneriffan ja kanarian suuntaa suunnistaisin. Mutta jokainen ottaa varmaan itse selvää, eikä osta sikaa säkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.11.2013 - 16:54

Kreikkaan tai Espanjaan suosittelisin, miksei myös Bulgariaan. Kaikissa taitaa löytyä jokaiselle jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 18:40

En ole koskaan ollut, mutta mieleeni tuli, että tarjollahan on myös "All Inclusive" paketteja, joten sellaiset matkat ovat suosittuja etenkin lasten kanssa matkustaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 19:48

Itse suosittelisin omalla kokemuksellani Kreikkaa. Tietenkin riippuu täysin tahtooko kaupunkiloman vai rantaloman vai jopa yhdistettynä molemmat...
Ja tuo Rintintin in mainitsema All Inclusive - matkapaketti homma on ystävieni mukaan ollut erittäin toimiva etenkin pienten lasten kanssa matkustaville. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 07:09

Oletteko ajatelleet risteilyä ? Esim. jotain Välimeren risteilyä tai Kanarian risteilyä ? Porukka pysyy kasassa ja jokaiselle on jotakin. Lapsille pallomerta ja muuta. Itselläni ei ole lapsia enkä ole lasten kanssa matkustanut, mutta minä myöskin olen kuullut, että All Inclusive -paketit ovat olleet hyviä lasten kanssa matkustettaessa. Joku edellä ehdotti Bulgariaa. Minä taas en menisi sinne enää vaikka minulle maksettaisiin. Kaikkialla Bulgariassa näkee, että maa on " Itä-Blokkia ". Sori, että uskallan sanoa näin, mutta en halua kenenkään pettyvän matkaansa. Kreikassa, Italiassa ja Espanjassa jne. sentäs on tasoa verrattuna johonkin Bulgariaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:36

menkää kreikkaan niin ei tarvi tuon kataisen niin paljoa syytää sitä rahaa sinne ;)