Vietätkö joulun tänä vuonna Suomessa,vai ulkomailla?

Haluaisin taas joulun ulkomailla,olisi vaihtelua...Mutta lomat ei satu yksiin ei sitten millään,enkä nyt yksin mihinkään lähde....Mutta ehkä vielä joskus!

Avainsanat: joulu ulkomailla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2013 - 22:57

Olen jo useana jouluna halunnut tehdä jotain "järkevää", niinpä sitten tulevana jouluna olen menossa Hurstin joulujuhlaan vapaaehtoiseksi tekemään ja jakamaan vähävaraisille ruokaa. Saan auttamistyöstä hyvän mielen ja toivottavasti tästä tulee traditio.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.11.2013 - 17:08

Tänäkin jouluna omien seinien sisällä ja toivottavasti tunnelmallisesti.
Olen ollut etelässä joulun, ei se siellä ole ollenkaan samanlaista, liikaa kimalletta ja krääsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2013 - 17:51

Haluaisin jonnekin reissuun, mutta koska Amsterdamin matka on ensi viikolla, minulla tuskin on varaa
lähteä minnekään. Tallinnaan ehkä, mutta olen kerran ollut Tallinnassa joulun ja siellä oli hyvin kuollutta. Pietarissa olen ollut kaksi joulua, joten se on nähty. Mietin tänä aamuna Saksaa. Täytyykin tsekata lennot Saksaan joulun aikaan .... josko sinne pääsisi havalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2013 - 19:28

Joulu kotimaassa, kuten aina ennenkin ja myöskin jatkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2013 - 19:36

Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2013 - 19:36

Aina kotimaassa olen joulun ajan ollut. Suinkaan aina en ole sitä juhlistanut millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 00:50

Suomessa, sillä sukujemme vanhimmat tuskin tykkäisivät jos oleilisimme joulun muualla kuin täällä armaassa kotomaassamme ja emme kävisi tuolloin heitä katsomassa. Sitäpaitsi ehtii sitä muulloinkin matkustella. Suomijoulu on paras joulu,lumettomanakin, sanoi muut mitä sanoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 11:32

Suomessa. Olen viettänyt joulun ulkomailla aiemmin kerran tai pari eikä em. joulunvietossa tai joulunvietoissa ollut mitään vikaa. Oman perheen perustettuani, niin puoliso ei lähde jouluna pois Suomesta, joten olisi kiperä paikka lähteä jouluksi pois, sillä muksuja on vaikeata jakaa ko. asian takia. Heti lähtisin pois Suomesta joulunajaksi, jos saisin koko perheen mukaani joulunviettoon ulkomaille.

Lähteet:
kokemus, Tenerife, Suomi, joulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 18:55

Kotonahan sitä joulua vietetään. Aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 19:22

Aina olen viettänyt joulua kotonani - kahta poikkeusta lukuunottamatta. Kotimaassa kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:39

Kotimaani ompi Suomi Joulunakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2013 - 19:40

Valitettavasti mitä ilmeisimmin sateisessa Suomessa. Mieli tekisi kovasti lähteä etelään, mutta ehkä sitten talvilomalla jonnekin (sochi tai jokun deturin tarjoamista kohteista ehkä)... Saa nähdä, voi olla että matkalle lähtö jää ensi kesään. Saattaahan se olla että Tallinnassa pyörähtäisi kylpylässä joulun aikaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:39

suomessa aina..kin niin kauan kun on pieni lapsi mökissä ;)