teneriffalle ollaan menossa hotelli Panoraamanäköala Playa de Fañabeen. eli minne kannattaa suunnata shoppaileen ja muuten mennä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2013 - 12:06

Fañabessa on pienehkö ostoskeskus Gran Sur Shopping Centre. (Ei auki sunnuntaisin.)

Playa de Las Americasissa vähän isompi ostoskeskus San Eugenio Centro Comercial.

Ja toinen Playa de Las Americasssa (ihan keskustassa) on Centro Comercial Safari. Siellä on merkkilikkeeitä, ravintoloita ja baareja.

Muuten tekeminen Teneriffalla tietty riippuu vähän mistä tykkää, mutta esim. Loro Park (ehkä enemmän lasten kanssa..), Teiden kansallispuisto, Acantilados de Los Gigantes -kalliot on kivoja ja näkemisen arvoisia. Tietty vaatii melkein päivän jokainen, joten matka-aika saattaa käydä vähiin.

Ite en ole käynyt, mutta kuullut ja lukenut hyviä arvosteluja The Sound of Musicals -showsta (Fañabessa). Voi mennä myös Show&Dinner(+drinks) -tyyppisesti.

Lähteet:
Omat (ja muiden) kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2013 - 14:17

Ette voi välttyä ostospaikoilta, kun lomailette Etelä-Teneriffalla, koska ostosmahdollisuuksia on runsaasti. Myös rantakadun varrelta Fanabesta Playa de las Americakseen päin löydätte runsaasti ihania kauppoja. Merkkiliikkeitä ja turisteille suunnattua halpaa tavaraa. Jos etsitte jotain tiettyä merkkituotetta, niin voitte ensin hieman silmäillä hintatasoa ja ostaa, kun olette silmäilleet valikoimat läpi. Yleensä merkkituotteet ovat suurinpiirtein samanhintaisia joka paikassa. Tuo shoppailu hurmaa, mutta koettakaa löytää saarelta jotain ainutlaatuista muuta, jollette välttämättä matkusta saarelle enää. Fundgrube-ketju (mikäli kirjoitin oikein), niin pitää sisällään laatukosmetiikkaa, merkkikenkiä- ja veetteita, koruja, aurinkolaseja myös hyvälaatuisia aurinkovoiteita, rantasandaaleja jne. jne. Nautinnollista lomaa!

Lähteet:
10 x Tenerifalla l. omat kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.11.2013 - 23:42

kysykää oppaalta mistä kannattaa ostaa, siellä eivät kauppiaat ole ihan maailman rehellisintä väkeä, elkääkä kadulla arpoja tarjoavia nuoria uskoko, ette te mitään ole voittaneet, mutta kohta olette lomaosakkeen onnellinen omistaja ;)