Onko sinulle käynyt kommelluksia kännykän kanssa? Pärähtänyt kenties soimaan huonossa paikassa?

yle.fi/uutiset/kanervan_puhe...origin=rss
Näin kävi Kanervalle :)

Avainsanat: kännykkä soiva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2013 - 12:16

Kyllä on.. viimeksi eilen. Olin juuri kaupan kassalla ja nostelemassa ostoksiani korista myyjän laskutettavaksi kun tuo puhekoneeni nimeltä kännykkä pärähti yhtä-äkkisesti soimaan. Sen sijaan, että olisin vain sulkenut puhelimen ja ottanut, ostokset maksettuani ja ulos raikkaaseen sadeilmaan päästyäni, minulle soittaneeseen itse yhteyttä vastasinkin puheluun heti. Vastatessani tyrkkäsin vahingossa kaijuttimen päälle ja niin kaikki lähelläni olleeti saivat kuulla etten halua ostaa virtsankarkailusuojia koska minulla ei ole virtsankarkailuvaivaa eikä kukaan muukaan perheestämme niitä tarvitse. Hoksattuani tapahtuneen "mokan" menin kasvoiltani punaiseksi kuin rapu ja yritin,laihoin tuloksin tosin, kuitata asian sanomalla muka huumorillisesti, että kaikkea sitä sitten terveelle ihmiselle kaupataankin.

Kysyjän kommentti

Kaikkea sitä sattuukin :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2013 - 10:27

Eipä ole tuollaisia, omia mokia kylläkin: yksi tippui vessanpönttöön, toinen jää kaatosateeseen pihalle.
Kummatkin toimivat kuivuttuaan moitteettomasti sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2013 - 13:05

Eipä ole käynyt mokia. Mitä nyt itse sählään tuon kosketusnäyttöpuhelimen kanssa. Viestit ja puhelut meinaavat lähteä aina jollekin muulle kuin sille jolle on tarkoitus. En kohta uskalla käyttää puhelinta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 18:54

No eipä ole, muuta kuin putoaa kädestäni hyvin useinn lattialle kun aivoinf. vei voimat ja jätti sellaisen jäljen, että joku tavara putoaa ilmoittamatta kädestäni, yhtään en ole onnistunut rikkomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 20:59

Ensimmäisen puhelimen kanssa hautajaisissa huomasin kännykkäni olevan päällä ja pakko se oli laittaa äänettömälle vaikka tiesin että siitäkin lähtee aikamoinen ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2013 - 01:46

Ei sitten ikinä - jostain syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 09:56

Istun taikka kävelen perä soittaa sävelen. Kannatta lukea kirja Kanervat kuolevat.
www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/k...5976013994

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:52

Laitan tarvittaessa käynnykän äänettömälle, enkä vastaa siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2013 - 20:54

Joskus lähettänyt viestin vika henkilölle..ja kerran tytär tyttären kanssa vaihtui puhlimet,kun on samanlaiset..lähtiessä nappasin minun puhelimen mukaan..puhelin alkoi soimaan ja ihmettelin,kun ihan outo soittajan nimi..niin selvisi,että oli tyttären puhelin..mutta seuraavana päivänä sain oman känykän takaisin..