Onko teidän perheessä voileipägrilliä?

Avainsanat: voileipägrilli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2013 - 23:01

Ei ole. Eikä aina voileipääkään. Ihan vaan Oivariinia päälle.
Lämpimät leivät tulee tehtyä uunissa tai pikasellaisen teen mikrossa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.11.2013 - 19:32

Ei ole sellaista tullut hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2013 - 21:00

Oli ja tuli myytyä kirppiksellä eteenpäin, kun grilli parkkeerasi itsensä kaapin nurkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2013 - 21:03

Eipä ole tullut hankituksi. Lämpöiset voileivät teen uunin grillivastuksia hyväksi käyttäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2013 - 23:03

Taitaa olla kolmas jo menossa.Meillä etenkin miesväki käyttää kovasti.Saa tuhdin aamupalan (lisäämällä esim kananmunan) tai vaikka yllätysvieraille kolmioleipiä.Leivän maku muuttuu kummasti,kun sen paahtaa.Tykkään siis itsekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.11.2013 - 23:41

onhan se jossain kaapin perällä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 18:56

Oli, mutta annoin sen jollekin toiselle, en muista, ei tullut käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 20:57

On ja aikoinaan tuli kovastikin käytettyä. Nyt seisoo kaapin perukoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 22:46

Kyllä löytyy! Aika kausiluontoisesti tulee käytettyä, mutta tosi hyvät leivät sillä saa!! Vähän metukkaa, juustoa, suolakurkkua ja tomaattia. Joskus puristan valkosipulin kynnen. Aijjettä on hyvää! Pitääpä huomenna virittää taas vehjes. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2013 - 01:49

Mikä se semmoinen voileipägrilli oikein on? Minoon syöny voileivät ihan sellaisenaan, enkä käsitä miksi ne pitäisi vielä grillata.

No, lämppärit teen uunissa, milloin sille tuntuu, mutta viimeistä on aikaa melkoisesti.

Lisätty: 12.11.2013 - 19:24

Tuli painovirhe. Tuossa pitäisi lukea: "viimeisestä". Nyt siinä lukee "viimeistä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2013 - 12:22

Ei ole, mutta en sano, että emmekö joskus sellaisen saattaisi ostaakkin sillä olemme viimeaikoina kuulleet siitä pelkkää hyvää ja ruenneet miettimään ihan tosisaan, että pitäisikö meilläkin olla sellainen, vai jatkammeko edelleenkin lämpien voileipien tekoa uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:50

On keltainen, koiran mallinen Nordica Fido-voileipägrilli ja hyväksi olen havainnut, käytössä kovasti.