Löysin vanhat luistimet kaapin perukoilta.Milloin viimeeksi luistelit ja oliko mielekästä?

Avainsanat: luistella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 07.11.2013 - 22:49

monta monta vuotta sitten, nyt pitäisi taas aloittaa uudestaan kun pikku neiti lähtee harjoittelemaan ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.11.2013 - 20:34

Taisi olla vuonna 1 tai 2, kuitenkin liki 30 vuotta sitten. Mielekästä se taisi olla katsojille, ei itse niillä liikkuneelle.
Samat luistimet ovat kyllä edelleen varaston naulassa riippumassa ja odottamassa duunausta. Kenties joskus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2013 - 22:19

Samaa sarjaa. Tosi pitkä aika siitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2013 - 12:43

Liki 30 vuotta sitten viimeksi luistelin. Ei ollut mielekästä. Luistimet oli veljeni hokkarit. Joen jäällä yritin pysyä niillä pystyssä, huonoin seuraamuksin. Lensin selälleni ja iskin pääni jäähän. Näin vain mustaa ensin ja sitten tähtiä. Ja päähän sattui. Sen jälkeen olen pysytellyt terättömissä jalkineissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2013 - 16:23

Lapsena tuli paljon luisteltua ensin luistelin nurmeksilla sitten veljeni hokkareilla..ja yhtenä jouluna sain lahjansi kaunoluistimet..ja kyllä olin ylpeä niistä..
Lasten ollessa pieniä,niin olen heidän kanssa ollut luistelemassa..että yli 40 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2013 - 20:56

Taitaapa olla vuonna kivi ja kanto eli kouluaikoina on kaunarit olleet jalassa, nykyisin en varmaan pystyssä pysyisi luistimilla, mutta nuoruudessa vauhti oli kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2013 - 21:01

Oikeesti 30 vuotta sitten kun lapset oli luisteluopetteluiässä. Nilkat tulivat niin kipeiksi, että siihen jäi luistelu. Tallessa ovat kyllä vieläkin, mutta uskallusta ei enään riitä kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2013 - 22:42

Luistelin viimeksi pari vuotta sitten, mutta jalat tulivat äärettömän kipeiksi ja se siitä huvista. Tänä syksynä möin uudenveroiset luistimeni kirpparilla.