Kuinka säätää pyyhkijöiden "lepokohta"? C-Mersussani pyyhkijät toimivat moitteettomasti, mutta pysähtyvät keskelle liikerataa.

Avainsanat: w203 pyyhkijät mb mercedes-benz mersu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2013 - 23:00

Mersulaisilla on ihan omat sivunsa, sieltä voit varmaan saada apua parhaiten.
www.mese.fi/ katso sieltä www.mese.fi/forum/ ja "Yleinen keskustelu" tai "Tekniikkaosasto"
Kannattaisi ehkä jopa liittyä jäseneksi.
sekä suomi.mercedes-benz-clubs.com/
ehkä hyödyllistä tietoa autot.oikotie.fi/tyyppivika/...cAod4UQAFQ
autot.oikotie.fi/automerkit/...s-benz/154

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.11.2013 - 20:13

Kun minun Mesen pyyhkijä teki tuota, laittoi isäntä sinne niveleen rasvaa - ja kas taas viuhtoi oikein elämän innolla laidasta laitaan.
Jos se ei auta, saatta olla että sen moottori on viallinen. Ja silloin avun antaa huoltomies - ja rahastaa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2013 - 22:07

Nähtävästi joku vaha malli? Kun pysäytät ne niin mene ja ota varret irti aselista ja käännä siihen asentoon kun haluat niiden pysähtyvän. Pultti kiinni ja pitäisi pysahtyä sinne mihin säädit ne. (Useimmissa autoissa on uritettu akseli missä pyyhkijän varret ovat kiinni). Minä en noita nuorison keskustelupalstoja viitsi lukea, voi ajan käyttää hyödyllisemminkin. Idan neuvo on hyvä jos peukalo keskellä kämmentä.