Käytätkö hevosen lihaa ruuanlaitossa?

yle.fi/uutiset/hevosenlihako...origin=rss

Avainsanat: hevosenliha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2013 - 19:05

Ihahaa!... ei kun: ihanaa!
Esimerkiksi sisäfilee on mitä parhainta herkkua, ainakin yhtä hyvää kuin ns. naudan sisäfilee.
Mitään kaviokeittoa, häntähuttua tai vastaavaa en ole kokeillut.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2013 - 13:43

Toistaiseksi olen tyytynyt metsässä liikkuvaan lihaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 14:02

Hevosenliha yököttää,että pitäsi ruuassa käyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2013 - 14:26

Olen syönyt siitä viimeksi joskus lapsena. Hyvää se oli, mutta ei meitin kaupassa ainakaan sitä myydä, joten en käytä ruoan valmistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 15:07

Hevosen lihaa ei ole ollut käytössä, tosin viime joulun alla ostin torilta hevosenlihamakkaraa, ja ihan hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 15:48

En tiettävästi ole koskaan käyttänyt - makkaran mukana sitä on voinut tulla syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 16:45

Käyttäisin jos sitä kätevästi jostain saisi, mutta pitäisi mennä hallista hakemaan, enkä viitsi vaivautua. En ymmärrä mikä siina ihmisiä inhottaa, hyvää on ollut silloin harvoin kun olen sitä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.11.2013 - 21:55

meetfurstia pizzaan, eihän sitä aina voi tietää että onko ruuassa hevosen lihaa vai ei, tarkoituksella käytän aika harvoin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2013 - 07:45

Kyllä Kyrön makkara on hevosenlihasta tehty, saa ainakin Hakaniemen hallista ja sitä ostin silloin 4 vuotta sitten kun olin siellä ja hyvin meni näkymättömiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2013 - 08:59

Tietoisesti en sitä hanki tai käytä ruanlaitossa. Ei mitään sitä vastaankaan mutta mutu-tuntuma estää sen hankkimisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2013 - 15:41

Käytän hevosen lihaa aina silloin kun satun löytämään sitä jostain sillä hevonen ei lihallaan ruokaa pilaa, vaan päinvastoin,. Se maistuu aivan kelvolliselle ja hyvä lisä lihavalikoimiimme..