Onko tuttu versio?

www.youtube.com/watch?v=xJl5Fa5CJZs
Kuulin juuri ensimmäisen kerran tämän. Mielestäni raskas.

Lisätty: 02.11.2013 - 11:16

Tekee jotenkin synkemmäksi koko laulun tämä säkeistö:
"Ja syntikin mustia verkkoja vaan, on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan lapsonen niihin tarttua vois, jos käsi ei enkelin kädessä ois."

Avainsanat: tuttu versio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2013 - 15:59

Ei ollut tuttu versio, mutta näitä "uusintaversioita" tulee kuin liukuhihnalta tätä nykyä! En ole mitään mieltä siitä tästä sovituksesta - voin jättää myös kuuntelematta.

Kysyjän kommentti

Kiitos, kuuntelematta jättäminen on jokaiselle oma valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2013 - 06:40

Tuttu on, pidän Edelmanin pehmeästä äänestä, ja pidän myöskin tästä esityksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 12:27

Tuttu juttu.Lauloin joskus kirkkokuorossa...Tuttuja juttuja oikeastaan jo lasten kuoron ajoilta....Mutta kun sitten erosin kirkosta ,en ole pakottanut itseäni enää kuuntelemaan hengellisiä lauluja.Olo paljon kevyempi nyt :)
Mutta kaikki kunnia Edelmanille;hänellä on kaunis ääni.Unohtamatta, kuinka hyvä näyttelijä hän on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2013 - 15:49

Olen tuon samuli Edelmani kappaleen kuullut useita,useita kertoja, sillä eräs työpaikkani asiakkaista haluaa laitettavaksi sen soimaan aina iltalääkkeiden oton aikaan. Se on hänen hyvänyönlaulunsa. Näiden kuuntelukertojen aikana olen ruennut pitämään kappaleesta kerta kerralla enempi, niinkuin monesta muustakin kappleesta jouduttuani kuuntelemaan niitä syystä, tai toisesta usita kertoja.