Mitä ajattelet kun antiikkikaupasta ostamani perhe raamatun välistä löytyi äitin käsialalla lappu. Meidän Raamattu oli varastettu.

Lisätty: 01.11.2013 - 22:28

Se minua ihmetytti etten etsinyt raamattua vaan erästä vanhaa lehteä. Lappu sisälsi 10 Käskyä, kokoisessa muodossa. Tulee ihan mieleen että mitä tämä tarkoittaa?

Avainsanat: perhe raamattu varkaus sattumaako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 02.11.2013 - 22:07

olisiko joku perheestä myynyt sen jossain vaiheessa ja nyt sitten löysit sen, ja sait takaisin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.11.2013 - 21:50

Olipa ihme - upeaa että sait takaisin kallisarvoisen perheraamatun. Todella harvinainen tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 22:08

Mitnkähän äiti on aavistanut että tapahtuu varkaus?
En usko että hän olisi vienyt lapun varkaalle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 06:37

Merkillinen tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2013 - 14:04

Aivan uskomaton tapahtuma. Ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus, että Raamattu löysi luoksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2013 - 15:56

Minä pitäisin tuota jo Jumalan johdatuksena ja lukisin sitä raamattua.