Syksyn sävelet soivat jälleen pimeään ja kylmään iltaan. Mikä lämmitti eniten?

Itselläni on tällä hetkellä 4 suosikkia - tiedä sitten miten pärjäävät. Ykkössuosikkini ei luultavasti pärjää, toinen kiikunkaakun, voiton oletan vievän toisen kahdesta - toinen yksikkö, toinen orkesteri.

Lisätty: 30.10.2013 - 22:57

Yksikkö voitti! Onnea Suvi! Otan heti työn alle kun tulee karaokeen.

Avainsanat: syksyn sävel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.10.2013 - 11:29

Ihan sama kuka voiton vei. Kaikki olivat samaa pliirum plaarumia.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2013 - 22:36

No Freeman ja tietysti iki ihana Pate.Vaikkakin Paten laulu olisi voinut olla parempi....Mutta se Paten miehekäs ääni vetoaa minuun ja vie jalat alta, höpsö kun olen :)

Lisätty: 31.10.2013 - 12:34

No höh...Se Suvin kappale voitti.Niin naivi ja sata kertaa kuultu kappale :( Harmi, kun hyvä ääninen esiintyjä ei saa parempia lauluja laulettavaksi....Tai jos samalla kaavalla tehty sitten myy? Vaikea sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2013 - 23:04

Eipä tullut seurattua tuota kisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2013 - 20:31

Jäi kyllä kuuntelematta...että en tiedä yhtään mitään niistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 00:10

Lakkasin katsomasta syksyn säveltä jo vuosia sitten - ei vaan kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 16:24

en katsonut, katsoin jotain muuta hömpötystä.