Oletteko kuulleet? www.youtube.com/watch?v=17yL...e=youtu.be

Melkoinen tähti Hollannin Talent-kisasta, vai kuinka?

Avainsanat: talent-kisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.10.2013 - 08:54

Upea ääni, minkähänlainen on kun tulee aikuiseksi? Näinköhän äänihuulet kestää?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2013 - 20:53

Lahjakas kyllä...Mutta luulen, ettei kovin montaa tuollaista kappaletta ääni kestä...Siis vielä....Toivottavasti saa hyvää opetusta,siis jos haluaa jatkaa laulamista...Ja että päät kestää, niin lapsella, kuin vanhemmillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2013 - 21:03

en ole seurannut kisaa, joten en voi arvostella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2013 - 10:19

Onhan tuo lahjakas, muttei sytytä minua yhtään. En nimittäin pidä talentin voiton arvoisenna ketään laulajaa, en täällä armaassa kotomaassamme, enkä muuallakaan. Oikeaa talentia on minusta aivan muut kyvyt kuin laululliset. Sitäpaitsi tuon tytön kaltaiset talentkisailijat on kärsineet jo inflaation maailmalla syystä, että liian monessa maassa kisaan on menneinä vuosina osallistunut useita vastaavanlaisia "kultakurkkuja" joiden taitoja on sitten hehkuteltu julkisuudessa kyllästymiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 00:18

Hetken luulin, että ääni tulee kaiuttimista ja tyttö vaan suutansa availee.........mutta kai noitakin lahjakkuuksia aina silloin tällöin putkahtaa. Muunmuassa Charlotte Church oli yksi tuollainen!