Mistäpä maitopurkin kadin?

Tarvitsisin sellaista kaadinta jonka sisälle voisi laittaa maitopurkin. Saisi olla mieluiten puuta ja litran tölkille sopiva.Tietääkö kukaan mistä sellaisen voisi tilata?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2013 - 23:23

Eniten löytyy www.tori.fi ja www.huuto.net tai www.keltainenporssi.fi
Muistelen myös nähneeni jollain isolla huoltoasemalla, jossa oli puuesineitä myyvä liike.

Ainoat löytämäni oli:

Pentik Aino sarjan maitokaadin 15 EUR Maitopurkin kaadin. (1 laatu)
www.ilmoitusopas.fi/koti/pen...-aino.html

Kuhmon Työkeskus Maitopurkin kaadin 8€
www.apilapuoti.fi/sivut/post...kus-23.php

Posliini-Pirtti Posliinin tukkuliike Maitopurkin kaadin 12,90 € (Posliinia)
www.posliinipirtti.com/valko...aadin.html

Kuvat aiheesta www.google.fi/search?q=Maito...mp;bih=600

Google listaus www.google.fi/search?q=Maito...4QSAp4HQAg

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi: se todella auttoi ongelmassani.Sain kaipaamani maitopurkin kaatinen hankittua antamasi linkin kautta Kuhmon työkeskuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2013 - 19:45

Noita näkyy aina silloin tällöin kirpputoreilla, mutta mistäpä niitä tilaten saa onkin jo toinen juttu.
ks. tori.fi, sieltä löysin ainakin yhden puisen maitopurkin kaatimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2013 - 20:03

Itse ostin maatilatorilta.Ja ihan toreillakin olen niitä nähnyt.Muovikaupoissa saatavilla niitä muovisia,samoin ainakin ennen Tupperware niitä myi.Kätevä se puinen muutes mökillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2013 - 21:04

Jep olisikin hyvä keksintö, ottaisin itsekin jos se ei kovin ronski olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.10.2013 - 23:37

Löytyy kaapistani muovinen, mutta ei puista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2013 - 08:52

Tuli mieleeni ne neliskanttiset lasikannut, mahtuisiko siihen. On kyllä aika painava käsitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2013 - 20:43

Ei kyllä ole tullut edes mieleen tuollainen kaadin..pitää alkaa katselemaan mistä löytäisi..
Maitopussien aikaan oli kaatimet käytössä..onneksi se aika on ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 00:21

Minä ratkaisin tuon ongelman sillä, että teen kahvimaitoni itse - maitojauheesta suoraan muovikannuun. Jos vain löytyy tarpeeksi iso kannu, sopii sinne maitotölkkikin.