mitä paikkaa suosittelette teneriffalla?

meitä olisi lähdössä kaksi naista tammikuussa.paikalta toivomme,suht rauhallista,liikunnasta pidämme,varsinkin,ratsastus, nähtävyyksien näkeminen ym..lämmin ilma ja aurinko olisi suotavaa :) (niinkuin kaikilla varmasti) ostosmahdollisuudet suht hyvät.

Lisätty: 30.10.2013 - 09:16

myös kanarian saarten hyviä paikkoja?

Avainsanat: teneriffa gran canaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2013 - 10:17

Sitten vaan Puerto de la Cruziin! Ja rinteeltä kaupungin yläpuolelta hotelli, niin saatte kävellä rappusia, niin tulee se liikuntapuolikin automaattisesti hoidettua :) Olen ollut paikassa useasti ja kaikkea mahdollista tekemistä löytyy.Eikä ole pelkästään turisteille rakennettu paikka, vaan paikalliset asuu ihan vieressä.Suosittelen vilpittömästi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.10.2013 - 17:32

Puerto de la Cruz on mielestäni viihtyisämpi ja sieltä voi halutessa käydä vaikka bussilla ostoksilla isommassa Santa Cruzin kaupungissa, tosin se pohjoisrannikon sää on epävakaampi kuin "aina aurinkoinen" etelärannikko jonka kylät on pelkkiä turistihotelleja ym. -loukkoja.
Puerto de la Cruzissa on Lago Martianez merivesialtaat, "musta ranta", sekä Loro Pargue,
sekä matka La Orotava laakson kautta ja pilvien läpi Teidelle.

Lisätty: 29.10.2013 - 23:40

Unohdin avata tuon alla olevan linkin suomenkielisen sivun, klikkaa Suomen lippua sivun oikeassa yläkulmassa.

Lähteet:
www.spain-tenerife.com/UK/maps.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2013 - 19:39

Puerto de la Cruzin minäkin valitsisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2013 - 21:22

En suosittele Puerto de la Cruzia, koska em. kohteen säät ovat nykyisin hyvin epävakaita l. viileää, tuulista ja aurinkoista saattaa olla luvassa. Ette kerro, että kauanko viivytte. Mikäli olette matkalla pari viikkoa, niin hyvällä onnella, niin sää voi olla osittain lomaa Cruzissakin hyvä. Ehdottomasti kuitenkin suosittelen teille Etelä-Teneriffaa ja esim. Costa Adejea. Ostosmahdollisuudet ovat mitä parhaimmat Etelä-Teneriffalla esim Playa de las Americaksen ympäristössä. On ostareita ja erikoisliikkeitä eivätkä hinnat ole huikeita, vaikka osa matkailijoista voi näin asioiden väittääkin olevan. Iltaelämä on mielestäni ihanteellista, ruoka hyvää, ilmapiiri lämmin ja, mikäli haluatte lomallanne luksusta, niin sitäkin löydätte vaivattomasti. Majoitukset ovat myös yl. hyviä tai tätäkin parempia. Ainoa, mikä Teneriffalla voi aiheuttaa ja yl. aiheuttaa murheita, niin on epävakainen ja jopa kylmä sää. Tietenkin turismin tuomia lieveilmiöitä löytyy l. maalaisjärki mukaan eikä välttämättä elektroniikkaostoksia, niin entistä vähemmän harmeja lomalla. Takseissa löytyy myös sekä reilua peliä että toisenlaista.. Miellyttävää matkaa! Liikuntaa taatusti saatte, koska nähtävää riittää. Cruziin pääsee Americaksesta käymään millä tavalla vain, älkää missatko Loro Parkkia. :)

Lähteet:
oma kokemus useilta matkustuskerroilta, ikuinen kaipuu ko. saarelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2013 - 08:48

Olen käynyt Americansissa - ei miellyttänyt. Enpä osaa suositella, auttaisiko tuo linkki tekemään päätöksiä:
www.teneriffa.suomalaisille.com/