Oletko ollut kunnon syysmyräkässä ulkomailla?

yle.fi/uutiset/talvimyrsky_s...origin=rss
Itse koin Brightonin myrskyn loppukesästä -87!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.10.2013 - 20:49

Talvimyrskyssä 1965 loppiaisen jälkeen joululomalta mennessä Saksaan Kalmar Nyckel autolautalla. Jouduimme olemaan 3 päivää Kalmarissa Ruåtsissa kelin paranemista odottamassa. Travemundessä vielä keinutti etteivät rekkoja tahtoneet saada ulos laivasta. Meidänkin eräs rarennustarvike kontti sai merivesikylvyn. Hampuriin menevä moottoritie oli suljettu n.150 auton ketjukolarin takia.
Päästiin "parakeille" jotenkin lumimyräkässä.
Siellä oli ravintola jossa esi-isätkin 30-vuotisen sodan aikaan kävivät?
www.alterheidkrug.de/Ueber_uns/

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/kokemu...581/8#2622

Kysyjän kommentti

No jo on ollut reissu.... \r\nItse vietin muutaman ylimääräisen vuorokauden Madeiralla matkanjärjestäjän laskuun, koska lentokenttä oli suljettu myrskyn vuoksi.No eipä haitannut se yhtään !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.10.2013 - 19:09

Ei onneksi ole ollut myrskyjä ulkomailla ollessani. Yhden kerran on laivareissulla keinuttanut niin ettei pöydillä pysynyt mikään ja ihmiset lentelivät pitkin seiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2013 - 19:34

Enpä ole ollut vain kerran Helsingissä oli kovempi myräkkä, tuuli oli 26 bofooria, se vähän lunta lennätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2013 - 20:08

Vain kotimaassa on syysmyrskyt joskus osuneet kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2013 - 22:25

Estonian uppoamisviikolla menimme pienellä Tallinkin laivalla Tallinnaan, merenkäynti oli runsasta ja porukat jonotti vessaan oksentamaan, valkoviini tarjoiltiin olutmukeissa ja silti tahtoi läikkyä yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2013 - 22:41

Silloin joskus kun olin ulkomailla, ilma oli mitä kaunein........

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.11.2013 - 00:28

en onneksi ole ollut, tässä muutama vuosi sitten oltiin kanarilla puerto de la cruzissa, kelit olivat oikein mainiot, mutta kun tultiin kotiin, uutisissa kerrottiin että on ollut niin kova myrsky että oli puita kaatunut ja satoi monta päivää, että toisinaan on tuuriakin ollut ,)