hei. saisiko infoa,kokemuksia ja hyviä vinkkejä huvilan/huoneiston vuokraukseen kanarialta,kreikasta,turkista jne..

rantakalastus matka, heittokalastusta/pohjaongintaa...
löytyykö hengenheimolaisia?
lisätietoja ekku66-viesteistä ym.

Lisätty: 11.11.2013 - 18:07

kiitos. infoa ja tietoa tuli.
mutta...
rantakalastus islannissa ja grönlannissa..jos joku käynyt..vinkkejä kiitos

Avainsanat: hinnat huvilavuokraus muut vinkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 27.10.2013 - 19:01

Itse olen saanut hyviä kokemuksia ainakin täältä :)
www.homeaway.fi/search/keywords:Cadiz

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2013 - 15:09

Tsekkaa www.airbnb.com . Osoitteessa yksityiset ihmiset vuokraavat asuntojaan.
Olen menossa 18.11. Amsterdamiin tapaamaan ystävääni Keniä, joka tuleeTorontosta.
Olemme varanneet airbnb:n kautta aivan ihanan mökin Amstel-joen varrelta. Airbnb:n hyvä
puoli on myös se, että voit olla omistajan kanssa yhteydessä etukäteen kaikesta mahdollisesta
asiaan liittyvästä ja ainakin Amsterdamissa airbnb:n hinnat ovat huomattavasti edullisempia.