Onko kukaan miettinyt tätä:

Jos menet autolla sellaiseen afrikkalaiseen eläintarhaan, missä leijonat ym. käyskentelevät vapaasti, mitä tekisit, jos auto syttyisi palamaan kesken kaiken moottorivian vuoksi? Vaihtoehtoina palaa autoon tai hypätä pois leijonien raadeltavaksi?

Lisätty: 28.10.2013 - 22:47

Voisihan sitä tietysti ottaa autosta mukaan jotain palavaa ja huiskia sillä niitä leijonia!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2013 - 18:17

Saisin shokin , kivettyisin siihen ja kuolisin auton mukana.

Kysyjän kommentti

Noinhan siinä luultasti kävisi, vaikka nyt suunniteltaisiin mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2013 - 11:18

Ilman muuta menisin ulos!
Tuurilla eläintarhan leijonat ovat juuri syöneet,eivätkä välitä minusta tuon taivaallista.Toiseksi olen todennäköisesti autoilemassa siellä päiväs aikaan, jolloin on todella kuuma , joka tarkoittaa, että eläimet makaavat laumana varjoissa.Kuka nyt viitsisi yhtä turistia jahdata (vähän lihaa ja ei niin kummoisen makuista), kun on yöaikaan mureampaakin lihaa tarjolla?Ja kolmanneksi siellä olisi taatusti joku muukin autoilemassa, ja voisin pelastautua heidän autonsa kyytiin.
Siis jos kaikki menee hyvin :)

Espanjassa olen tällaisessa eläintarhassa autoillut ja meitä onneksi vaivasivat vain yli innokkaat apinat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2013 - 14:09

Hyppäisin autosta pois, koska siinä varma kuolema, girasolin tavoin perustelisin tämän valinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2013 - 17:19

Nousisin autosta ja katselisin sivummalla roihua luottaen siihen, että leijonat pelkäävät tulta.
Soitan hätäpuhelun ja sitten odottelen pelastajia apuun, jos heitä ei näy ennen leijonia, voin vain pistää kiittimet ristiin ja toivoa parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.10.2013 - 22:51

Kävelisin safaritietä paluusuuntaan ja toivoisin parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2013 - 19:41

Tottakait menisin ulos autosta ja kiireesti menisinkin, sillä todennäköisempää minun olisi kuolla palavassa autossa kuin leijonien raatelemana, sillä uskon vakaasti, että leijonat eivät uskaltaisi käydä kimpuuni auton palaessa ja, että ennen sen palon loppua minut ehdittäisiin pelastaa turvaan näiltä savannien kuninkailta. Uskon myös, että jos kuitenkin kävisi niin, että leijonilla olisi rohkeutta palavasta autosta huolimatta koettaa raadella minua niin pelon ja jännityksen vuoksi tyhjentyvän mahalaukkuni pahanhajuinen sisältö karkoittaisi nuo nelijalkaiset pedot luoltani ja minut saataisiin silloinkin pelastettua turvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2013 - 21:53

En ole miettinyt asiaa! Kai siellä kaikissa autoissa on rynnäkkökivääri ja lippaat täynnä?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.11.2013 - 00:40

minä tietysti sammuttaisin palon kymmenellä jauhesammuttimella mitkä juuri silloin sattuisivat olemaan mukanani takapenkillä, sen jälkeen heittäisin leijonille kolme säkillistä lihaa joissa on nukutusainetta, nekin olisivat sattumalta mukana juuri tuolloin kun eläintarhaan mennessämme olimme käyneet paikallisessa marketissa ostamassa loppuviikon ruuat tarjouksesta, sitten korjaisin auton moottorin ja ajaisin lippuluukulle vaatimaan rahojani takaisin ja lisäksi korvauksia menetetystä lihasta ja pillereistä ;)