Minkälaista on huomion hakuisuus?

Avainsanat: huomio hakuisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2013 - 18:06

Jokainen meistä haluaa tulla huomioon otetuksi, emme kukaan ole ns. Kynnysmattoja. Ja kun ilmaiseminen oman mielipiteemme, niin siitähän voi toinen ihminen jo saada vinkin tai apua tai joskus jopa riemastutti...vähän kuten tämä Napsu kerhossa oleminen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Ei olla kynnysmattoja todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.10.2013 - 22:30

Ne jotka elävät niin, että olettavat kaikkien huomioivan vain hänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2013 - 11:14

Sellaista ihmistä kutsutaan narsistiksi! Jokainen voi miettiä myös sitä, onko se välttämättä sen ihmisen oma vika, jos se on luoteenpiirre? Aivoja meistä ei kukaan voinut valita tänne syntyessämme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2013 - 11:21

Minä minä! Kun keskustelette jostain asiasta, kääntää huomionhakuinen ihminen asiat jotenkin aina itseensä ja kuinka hänelle on käynyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2013 - 14:13

Aina ja kaikkialla ja kaikissa tilanteissa kääntää puheen omaan erinomaiseen itseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2013 - 18:22

Se on sitä itserakkautta jos mikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2013 - 06:43

Ehkä jokainen ihminen joskus kaipaa huomiota. Ja myönnän itsekin olevani ainakin joskus huomionkipeä. Kertooko se narsismista vai siitä, että on joutunut elämään ilman että kukaan huomioisi, siihen en osaa vastata. Mutta se kun joku huomioi, tuntuu kivalta kenestä tahansa. Antakaamme ja vastaanottakaamme huomiota jokainen tarpeen ja kykyjen mukaan.