Uupumus vie todella ihmisen voimat..olette varmaan samaa mieltä?

Tänään varasin Kristiina Katariinan risteilyn 21,11( Kanarian saaret viikon risteily) oli niin edullinen messu tarjous (tarjous voimassa kun loppuun)870euroa,mihin kuuluu ruokailut laivassa..
Olisko napulaisista kenelläkään halua lähteä porukoihin seuraksi?
Bussikuljetuket eri paikka kunnilta lentokentälle..esin minulta 29 euroa kotkasta..
Olen todennut,ihana risreilyn ennenkin,,että olisi merellä taas mukavaa.....nyt vaan porukalla mukaan...menoksi..,,olisi ihana tavata teidät(tähän messsuhintaa paikat vähissä..)

Lisätty: 25.10.2013 - 00:15

Mieheni kasvain-olkapää leikkaus vasta joulukuussa,,niin saan järkyttä asiat,että voin lähteä reissuun,,Ihanaa päästä rentotumaan..

Avainsanat: kanarian saaaret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2013 - 19:06

Työkaverini ollut kyseisellä risteilyllä jo kahdesti! Tykkäsi kovasti.Sanoi,että huoletonta lomailua parhaasta päästä.Tykkäsi jopa laivan pienehköstä hytistä :)

Lisätty: 27.10.2013 - 19:07

Niin, piti vielä sanomani, että heittäydy täydellä sydämellä reissuun ja NAUTI! Olet sen taatusti ansainnut :)

Kysyjän kommentti

Kiitos..Kyllä meinaan unohtaa murheet ja nauttia..Olin vuosi sitte tällä Kanarian risteilyllä..tapasin silloin ihania ystäviä..ja menemme yhdessä pitämään muistelot..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2013 - 06:38

Vastasin jo napsussa, joten totean vain, että saat voimaa sieltä itsellesi talvea vasten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2013 - 07:23

Voimauttavaa risteilyä sinulle......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2013 - 09:23

Olet leposi ansainnut. Toivon todella että se antaa voimia tulevalle. Jätäthän huolet ja murheet maihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2013 - 11:21

Rentouttavaa ja hauskaa matkaa. Unohda uupumus ulapalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2013 - 00:23

mukavaa reissua, varmasti hieno kokemus ;)