Miksi napsu on muuttunut, kysytään vain yleensä ns, henkilökohtaisia asioita, ennen oli kysymyksiä kaikilta elämänaloilta?

vaikea löytää kategoriaa?

Lisätty: 24.10.2013 - 09:24

en arvostellut kenenkään kysymyksiä, mutta vanha hyvä napsu aika ei palaa uudelleen, en anna ehdotuksia mitä kyselette, vapaus on kysyä mitä vain , tuli vain mieleeni ja Liziekin uskon yhdellä kehoituksella sanomasi, ja tiedän senkin , että ei ole pako vastata mitään, mikä lienee paras keino.En ota kantaa enempää asioihin. Tämä oli vain kysymys kysymysten joukossa.

Avainsanat: uteliaisuuttako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.10.2013 - 20:32

Jatkan samaa linjaa kuin kanssasisaret. Mielestäni tämä on kuten ennenkin - vai ollaanko ymmärretty väärin sitten? Eikö tänne saakaan laittaa kuin virallisia kyssäreitä harmaannuttamaan jo valmiiksi harmaata aikaa.
Onko kysyjällä vinkkejä siihen, mitä täällä pitäisi kysellä?

Kysyjän kommentti

Ei Ida, kiitos vastaukskesta, mutta muistan silloin kun tulin kysyttiinn ns. laajentamailta aloilta tarkotin en osaa sitä sanoa. sai tehdä joskus tehdä työät tuntitolkulla, että löysi vstauksen.\r\nEi nämä minun päätäni harmaannuta taitaa olla kirjavin kuin monen muun.\r\nJatketaan taas unohdetaan tänä aihe. Tuntuu kuin täällä olisi jonkinlainen herruden taistelu kun, \r\nminullekin annettiin viestissä tieto, että teistä moni on närkästynyt vasautsiini, sanokaa se minulle itselleni, otan ohjeet vastaan. Se et ole Ida Sinä ollut , mutta laitoin tähän hyvän vastauksesi perään, vastaan niinkuin asian tunnen olevan ja sillä siisti. Viesti oli meikäläisiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2013 - 19:04

Tuota en ihan suoralta napsuttelulta kyllä allekirjoita;pyrin kyselemään milloin mistäkin :) Toki voinen kommentoida vain omasta puolestani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.10.2013 - 19:31

Samat sanat kuin girasolilta. Kyllä täällä kysellään kaikkea sekalaista. Ja jos joku kysyy, kuten minä muutaman kysymyksen sisaruusriidoista tai pahoista kokemuksista, en niitä uteliaisuuttani kysy. Halusin vaan että olisi oikeaan elämään liittyvää kysymystä välillä. Jos joku kokee ne henkilökohtaiseksi, ei niihin ole mikään pakko vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2013 - 00:01

Voisiko ollakin niin että itse olet muuttunut, eikä Napsu? Kysyn vaan, koska me kaikki kasvamme ja kehitymme kehdosta hautaan.

Lisätty: 24.10.2013 - 00:03

On helppo arvostella, toista on antaa sitten asiaa kehittävää tietoa tai ehdotusta, eikö niin?

Lisätty: 24.10.2013 - 00:05

On helppo arvostella, toista on antaa sitten asiaa kehittävää tietoa tai ehdotusta, eikö niin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2013 - 21:59

Napsu on ainakin siinä mielessä muuttunut, että ihmiset ovat alkaneet "googlata" itsekin. Jäljelle jäävät enää ne henkilökohtaiset kysymykset, joita ei voi googlata.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2013 - 00:29

kaikki kyselee mitä haluaa ja mieleen juolahtaa, muut sitten vastaavat mitä haluavat tai jättävät vastaamatta ;)