Ne kenellä on mahdollisuus,joko olette aloittaneet lintujen(oravien) ruokinnan? Aloitin viime viikolla ja menekkiä on.

Avainsanat: lintujen ruokinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2013 - 15:08

Pähkinöitä laitoin koko pussillisen eräänlaiseen ruokinta-automaattiin, josta oletan sekä lintujen että oravien niitä löytävän. Ja talipalloja ripustin neljä roikkupmaan luumupuusta. Ja annoin tyttärelleni tehtäväksi vaihtaa uudet tyhjien tilalle, kun olen itse poissa vähän pidemmän aikaa. Linnut ovat kivoja katseltavia pihapiirissä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.10.2013 - 14:11

Viikko sitten aloitin. 1 ½ kg meni siemeniä kolmessa päivässä. Laitoin tirpat ja pörröhännät dietiille. Tänään laitoin taas ruokaa, kun niin tiuhaan käyvät kuppiaan tutkimassa. Kurre varsinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2013 - 14:23

Kerrostaloasujana ei ole oikein mahdollisuutta vaikka tahtoa olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.10.2013 - 15:28

Niin mielelläni syöttäisin pikkulintuja oravia tai mitä vaan nälkäistä metsän asujaa, mutta kun näissä kerrostaloissa on ihan mahdottomat määräykset ettei saa syöttää. Hyvä kun edes itse saa syödä sisällä valmistettua ruokaa. Grillaaminenkin kun on kielletty. No niin, eipäs tämä vastaus kokonaan kuulunut kysymykseesi, mutta pääsinpähän purnaamaan etten saa syöttää lintuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2013 - 16:27

Kerrostalo ei elätä pikkulintuja, meitä muita isomahaisia kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2013 - 19:10

Jos aloitan,niin sitten, kun lumi sataa maahan.Ja kun aloittaa, pitää muistaa sitten ruokkia koko talvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2013 - 22:27

Komppaan girasolia: Jos aloittaa, pitää jaksaa syöttää koko talvi. Siksi en edes aloita!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.10.2013 - 00:34

tällä viikolla laitettiin pähkinöitä ja siemeniä puoli litraa, vielä on jotain jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2013 - 10:37

Viime viikonloppuna täytin yhden siemenautomaatin ja se tyhjeni yhdessä vuorokaudessa. Varikset ja pikkulinnut tappelivat siemenistä. Ensilumen sataminen sai minut innostumaan ruokinnasta, mutta sitten se lumi sulikin ja odottelen nyt pakkasia, ennenkuin annan seuraavan kerran siemeniä linnuille.