Jos onnistun säästämään 500€, minne sillä pääsisi lomalla ja kuinka pitkäksi aikaa?

Vai pitäisikö mieluimmin kysyä; Minne sillä rahalla EI pääsisi?

Lisätty: 20.10.2013 - 12:14

Oletetaan, että aion myös viipyä paikassa jonkun päivän. Siinä tulee silloin hotellit ja motellit ym. majoituskohteet huomioida.

Pyöreitä vastauksia, kun en kysymystäkään pysty tuon tarkemmin määrittelemään..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2013 - 10:28

Jaahas...Olisitpa asettanut kysymyksesi hieman tarkemmin...Tuolla rahalla tekee vaikka luksus risteilyn Ruotsiin, tai Tallinnaan....Toisaalta pääset tuolla myös ees taas vaikka Norjaan tai Englantiin.Viikoksi Turkkiin tai Bulgariaan....Tai sitten tuurilla Thaimaahan!

Lisätty: 20.10.2013 - 13:25

Viikoksi Mallorcan saarelle,budjettitietoisen hotelliin.Hinnat alkaen 300€.

Kysyjän kommentti

Tuossahan ne oleellisimmat tulikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2013 - 15:53

Kyllä sillä Espanjaan ainakin pääsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.10.2013 - 08:54

tuolla rahalla pääsee äkkilähdölla aika moneen paikkaan vuodenajasta riippuen, jopa allinclusive reissuja, riippuu myös mistä olet lähdössä, helsingin kentältä valinnnan varaa on eniten ja hinnat matalimmat. keskieurooppaan pääsee viikonloppureissulle myös tuolla hinnalla, joten eikun nettiin selailemaan omia mielenkiinnon kohteita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2013 - 15:33

Tuohon hintaan on jo valinnanvaraa enemmänkin. Ei niitä kannata alkaa tässä luettelemaan. Hae itsellesi matkatoimiston esitteitä, sieltä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2013 - 19:40

voi kyllä minä tuollaisen rahan laittaisin säästöön ja olisi onnellinen säästöjeni kanssa. Mutta kukin tavallaan.