Sisaruusriidat. Hauskoja tai vähemmän hauskoja muistoja lapsuudesta?

Meillä lähdettiin kerran ambulanssilla sairaalaan kun veljen pää aukesi. Minä en ollut syyllinen vaan pikku sisko.

Avainsanat: sisaruusriidat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2013 - 00:32

Minulla oli lapsena vain isompia veljiä, eikä me sen enempää riidelleet, mitä pientä kahakkaa oli jos joutui toisen työt tekemään omiensa lisäksi. Äiti yritti olla tasa arvoinen kaikin puolin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2013 - 09:51

Eihän ne tietenkään kivoja ole muistella, mutta luulen niiden olevan hyvin yleisiä, ellei jopa 100% kaikissa perheissä, jossa lapsia on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:21

Tässä tapauksessa kiitän, että minulla ei ole sisaruksia.Muutoin heistä olisi saattanut jossakin kohdin olla jopa hyötyä...Toisaalta en ole oikeasti koskaan kaivannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2013 - 15:52

Kasvoin erilläni sisaruksistani - eipä siis niitä kumpaakaan ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2013 - 19:47

Lupasin siskolleni, vaikka hän oli nuorempi, että kun ompelee illaksi minulle puvun, otan hänet mukaani tansseihin, arvatkaa kun lähdön aika tuli petin. Kyllä siitä kuulin vielä 70 iässsäkin.
Taisi olla kova kolaus hänelle. Veljeni kanssa en muista pahempia kärhämiä olevankaan.