Onko tulostin sinulla..ja käytätkö sitä paljon?

Avainsanat: tulostin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 19.10.2013 - 21:57

omasta musteet kuivuneet aikapäiviä sitten, töissä tulostelen sen mitä tarvitsee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2013 - 13:06

Päivittäin meillä tulostin laulaa....Hyvä kone olla olemassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2013 - 15:18

Parikin Hp:n tulostinta. Tarvitsen työssäni sitä enimmäkseen, mutta tulee omiakin asioita sillä kopsattua ja skannattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2013 - 15:56

Ei ole enää. Oli niin kovassa käytössä että hajosi. Uutta ei ole tullut hankituksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 16:50

Vanha kunnon HP, tulostan jkv, enemmän tulee skannattua asioita, ja käytettyä kuvankäsittelyyn myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 19:03

Tulostin on kotona. liian harvoin tulee sitä käytettyä, niin että musteetkin ehtivät kuivua. Töissä tulostelen usein kotitarpeeksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 19:47

Harvoin käytän sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:03

Harvoin sitä todella tarvitsee. Olen kuullut, että lapsiperheissä sitä käytetään tosi paljon. Lasertulostin on silloin paljon edullisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2014 - 12:02

On tulostin, monivärisellainen. Kun yksi väri loppuu, loppuu myös toiminta. Tällä hetkellä en ole löytänyt tulostinmerkkiini sopivaa ainetta, joten siellä nyt kuivukoot muutkin värit. Seuraavan kerran kun ostan tulostimen, se on vain mustavalkoinen, ei muuta.