Mitä hintaa voisi pyytää käsin virkatuista päiväpeitoista?

Äidin virkkaamat..mutta kun vintissä lojuvat.. ei parisänkyyn,vaan 2:si erillistä peittoa..

Avainsanat: käsin virkaut päiväpeitot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2013 - 13:12

Lankojen hinnat + työpalkka, jonka katsot sopivaksi. Eivät vaan taida käsityöt olla kovin muodissa tällä hetkellä,vaikka kauniita ovatkin.

Lisätty: 22.10.2013 - 20:06

Tänään katselin kirpparilla parivuoteen virkattua peittoa, josta pyynti oli 100€.Oli kuulemma ollut myynnissä kauan.Naapuripöydän myyjätär tiesi. Oli myynyt oman vastaavan muutamassa viikossa ja sai siitä 40€.Oli tyytyväinen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2013 - 23:52

Minullakin on 2 uutta, mutta en ole uskaltanut laittaa myyntiin kun en tiedä hintatasosta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2013 - 15:16

Itsellänikin on pari itsevirkattua parisängyn pitsipeittoa. Langat maksoivat maltaita, ja jos siihen lisään työpalkan - sillä aikaa sellaisen tekemiseen uppoaa tosi paljon, niin sille pitäisi laittaa tosi kova hinta ja epäilen ettei sitä saa kaupaksi. Varsinkaan kun nykynuoret eivät sellaisia arvosta.
Melkeinpä omantunnon mukaan se hinnoittelu. Muutaman kympin ehkä.

Lisätty: 19.10.2013 - 15:21

Löysin tuollaisen sivuston jossa on kuvia ja hintapyyntöjä:
www.ilmoitusopas.fi/koti/vir...eitto.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2013 - 16:02

Olettaisin, että jotain 80-100 voisi pyytää niistä yhteensä. Eri asia ostaako niitä nykyisin kukaan. Ei ole arvossaan nykyään itsetehdyt pitsipeitot. Kalastajalangasta virkatut ovat parempia kuin tavallisesta puuvillalangasta virkatut. Hinta määräytyy vähän langankin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 16:47

Kissanaisen kanssa olen samoilla linjoilla hintapyynnön suhteen, voisit katsoa myös Huutonetista esim. sulkeutuneet osastolta, paljonko siellä on maksettu sen kokoisista päiväpeitteistä, joita sinulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.10.2013 - 22:02

kannattaisi tosiaan laittaa joku pohjahinta ja sitten huutonettiin tai tori.fi hin myyntiin, tulee mitä tulee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:45

Minä en ihan noin paljoa lähtisi pyytämään, kuin mitä tuossa edellä mainittiin (80-100€). Saattaa vain karkottaa ostajaehdokkaat.
No, mikä sitten olisi sopiva? En oikeasti tiedä ollenkaan, mutta jos itse etsisin päiväpeittoa, hakisin sellaista 20-30 €:n hintaista.

Mutta käsin tehty on käsin tehty ja halpatuontimaasta tullut on halpatuontimaasta tullut - onhan niilläkin eroa.