Pidätkö uusvanhaa taidelasia arvossa? Omistatko?

Esim. Still, Toikka, Sarpaneva, Aalto ja Franck?

Avainsanat: uusvanha taidelasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2013 - 19:16

Kyllä, sillä kotoani löytyy yksi jos toinenkin vanhan taidelasin edustaja. Tapoi Wirkkalaltakin signeerattu maljakko numero 3307, se isompi niistä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2013 - 14:46

Ahaa,heidän,taitaa mulla olla enempi vanhaa,lähes antiikkia eli vanhaa Arabiaa mummon kokoelmista tuttua,vähempi uusvanhaa jotain Festivo-kynttilänjalkaa jne.Kaikki isovanhempien,mitään en hanki itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 16:18

Jep. kyllä löytyy kaikilta jotain laseja, kynttilänjalkoja ym. Näitä olen kirppiksiltä kerännyt, kun on halvalla sattunut eteen, jotain on tullut myös perittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2013 - 20:39

Eikös sekin ole uusvanhaa kun etsii kaapin uumenista vanhan pölyttyneen vaasin ja tuuppaa siihen tulppaanikimpun? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 22:31

Kyllähän tuota vanhaa taidelasia löytyy..mutta suurin osa on tullut perintönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2013 - 22:49

jotain saattaa löytyä, mutta en niitä kyllä kerää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 23:59

Idan vastaukseeen yhdyn sai yöllisen naurun minulta. En ymmärrä uudesta enkä vanhasta lasista mitään, muuta kuin puhtaan ja likaisen erotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2013 - 16:19

Kaikki lasi mikä minulta löytyy on vanhaa, mutta tuskin taidelasia. Jokunen saattaa olla, mutta kun en mitään niiden päälle ymmärrä, niin en osaa arvostaa.