Kuinka läheltä olet nähnyt kirahvin?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

Avainsanat: kirahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.10.2013 - 13:28

N. metrin päästä eräässä eläintarhassa. Meinasi omat niskat nyrjähtää kun yritin katsella kaveria silmiin.

Kysyjän kommentti

Hih...Kiitos vastauksesta.Sama homma täällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2013 - 12:28

Kirahvin olen nähnyt vain eläintarhassa, ei ole ollut mahdollisuutta safari-matkaan, jotta olisi näynyt pitkäkaulan luonnossa. Komea eläin ja hellyttävän söpö poikanen riemastuttaa siis japanilaisia eläintarhavierailijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2013 - 12:30

Meinasin sanoa että olen koskenutkin kirahvia, mutta tarkemmin mietittyäni asiaa, se taisikin olla kameli Korkeasaaressa. Ei kai siellä ole kirahveja koskaan ollut. Muisti kun ei ole enää niin tarkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 14:49

Muistaakseni Hampurin eläintarhassa,mutta aidan takana jokatap.Kameleita yhdellä ja kahdella kyttyrällä on ollut Korkeasaaressa,ainakin lapsena nähnyt,mutta pari vuotta sitten olen ratsastanut kamelilla,sekös oli pelottavaa huojumista melkein pilvissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 19:24

Olen nähnyt kirahvin niin läheltä kuin nyt eläintarhassa voi nähdä, en sen likempää, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2013 - 22:52

en ole aivan varma olenko luonnossa nähnyt ollenkaan, muutamia eläintarhoja on tullut kolutuksi, mutta että kirahvi, en muista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 00:01

Eläintarhassa ja unessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:38

En sitten ikinä luonnossa. TV on lähin paikka, missä olen kirahvin nähnyt - ja tietysti netti.