Joko on talvirenkaat vaihdettu autoon?

Itselläni on aika varattuna tänään klo 10, rengashotellin pojat hoitaa homman näppärästi.

Avainsanat: talvirenkaat alle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2013 - 00:03

Rollarimerkkiini ei ole sopivia löytynyt, ottaisin piikeillä ne ja takuuvarmat, että ei vie mummua lumipenkkaan, eikä peruksilleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 18.10.2013 - 09:17

on vaihdettu ja tänä aamuna töihin tullessa oli ensimmäisen kerran liukasta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 12:21

Mies vaihtoi omaansa talvitossut alle, mutta minun autossani on vielä kesäiset korkokengät.Kun en kykene edes ajamaan, saa vaihto vielä odotella.Ehkä viikon päästä?

Lisätty: 18.10.2013 - 13:37

Ei kyllä täällä ole vielä lumesta tietoakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2013 - 12:32

Autottomassa taloudessa moinen työ tarpeetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2013 - 13:26

Eiköhän tänään vaihdu kumipopot alla kun isäntä tulee töistä - mikäli pääsee kesärenkailla työmaaltaan penkkojen välissä perille. Lunta on n. 8 cm ja lisää tulee - hyvin, hyvin on talvinen keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 19:22

Tottakait, sillä tänne meillepäin ensilumet ( tosin vain 1-2 centin vahvuiset, mutta ensilumet kuitenkin) ja liukkaat kelit saapuivat eilisillan aikana eikä Tuurin onnenkylään olisi ollut tänään menemistä jos ajopelimme alla olisi olleet vielä kesäkumit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 22:41

Kyllä tyttären poika vaihtoi talvirenkaat,kun haki Osku koiran meiltä hoidosta..oli taas viikon hoitoputki.
Minä hoidan tarvittaessa koiraa..ja tyttären poika auttaa meitä mielellään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 19:17

Tänään lauantaina tuli vaihdettua. Pari päivää ajettiin ja jännitettiin liukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:34

Kerrankin sattui vaihto sopivalle päivälle. Heti seuraavana päivänä tuli lumet, parikymmentä senttiä!

Monastihan se käy niin, että talvirenkaiden vaihdon jälkeen lumet sulaa poijes ja sitten saa antaa nastojen rapista asfalttiin seuraavat kuusi viikkoa!