Joko tuli?

Ensiräntä nimittäin. Meillä alkoi seitsemältä, toistaiseksi on vielä lämpöasteita ja sulaa heti pois, mutta pakastumisen myötä saattaa aamulla näkyäkin jotain maassa. Luvattiin yön aikana tulevaksi kymmenkunta senttiä.

Avainsanat: ensiräntä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2013 - 21:04

Täällä sataa silkkaa lunta. Nyt on lunta n. 1-2 cm.

Kysyjän kommentti

Kiitos, yleensä meille tulee ensimmäisenä lumet... nyt emme ehkä olleetkaan ensimmäisiä jotka saivat lumipeitteen maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2013 - 22:04

Ei sada lunta, eikä mitään muutakaan.Kiitos siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 00:27

Ei oo, ei tuu, eikä tilata! Vettä sataa, sekin on ihan tarpeeksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 07:23

Vain kuura on tullut viime yönä, talvirenkaiden vaihtoon aika klo 10 tänään, joten mielellään ei lunta vielä ennen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2013 - 09:18

tuli jo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2013 - 12:35

Silkkaa vettä on satanut ja sataa edelleen. Toivon että räntä ja lumi pysyykin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 22:46

Ihanaa ei vielä tullut lunta..että en vielä tarvitse opetella lumilinkoa käyttämään..
Vettä tullut koko päivän..ja kova tuuli..melkein voi sanoa,että myskyä..
Oli pikainen aamulenkki hoito-koiran kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 00:11

Sellaista lumensekaista vettä mutta kyllä siitä jotain valkoista maahan jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:33

Tulee vastaus vähän myöhään, mutta nyt kun kolme päivää on kulunut kyssäristä, täällä itäsuomessa on maa jo valkoisena! Ollut jo pari päivää.