Löytyykö sinulta vanhoja kiinnostavia ja kysyttyjä juhlarahoja tai mitaleja ?

Suomen Moneta ostaa kiinnostavia ja kysyttyjä juhlarahoja, tutki Monetan listaa ja piilopaikkojasi.
www.suomenmoneta.fi/ostamme/

Avainsanat: juhlaraha mitali keräily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2013 - 11:25

Itseltäni ei löydy ainutakaan, mutta rahoja keräilevältä pojalta kyllä muutama eikä tuo ole vielä niitä myymässä, ei ainakaan Suomen Monentalle, on näet sitä mieltä, että saa paremman hinnan rahoistaan muuta kautta.

Kysyjän kommentti

On varmaan siinä ihan oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2013 - 22:19

Mieheltä noita löytyy...Raaskineeko kuitenkaan luopua yhdestäkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2013 - 08:11

Mistäpä noita olisi kerääntynyt? Tuskin suunnistuskisojen palkintomitalit mitenkään arvokkaita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2013 - 12:28

Tuskin se Monenta maksaa niistä sitä mitä on myydessään niistä pyytänyt. Mulla ei ole ensimmäistäkään juhlarahaa. Yksi oli joskus, sen myin rahapulassa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.10.2013 - 13:10

ainoa mikä löytyy, on ateenan olympialaisiin painettu kahdn euron kolikko, kun oltiin silloin kreikassa käymässä, taitaa olla kahden euron arvoinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2013 - 17:57

Jokunen juhlaraha löytyy, mutta taitavat olla niin yleisiä, ettei kannata myymään ryhtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 00:14

On noita ollut, mutta olen lapsieni lapsille lahjoittanut.