Ovatko nämä konstit olleet käytössä?

www.iltalehti.fi/asuminen/20...6_an.shtml
Voin tunnustaa, että jotkin noista vinkeistä ovat olleet käytössä useastikin....

Avainsanat: pikasiivousohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2013 - 00:16

Nuo vinkit olivat kyllä hauskoja. Ei ole vieläkään tarvetta tullut, mutta...tuli mieleen että onkohan minun visiiteistäni ollut noin paljon työtä ystäville ja tuttaville? Toivottavasti ei, kauhea ajatus että jonkun likaiset tiskiltä on uunissa odottamassa pesijäänsä!

Kysyjän kommentti

Hih...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.10.2013 - 21:34

Fiksuja ohjeita... silti eivät tunnu tutulta.
Kaverini järjesti likaiset astiat huolellisesti tiskialtaaseen ja lopputulos näytti siltä että oli tosin vähän tiskejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2013 - 21:56

Kyllä ohjeissa sellaisiakin on, jotka ovat erittäin tuttuja......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2013 - 11:41

Kotimme on yleensä niin perussiisti, että noiden sinäänsä näppärien pikasiivousohjeiden kaltaisiin konsteihin on meillä jouduttu turvautumaan todella harvoin jopa teinipoikamme huoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2013 - 12:04

Tuttuja ovat konstit ja keinot. Nuorempana niitä tuli käytettyä. Ei enää ole tarvetta sellaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.10.2013 - 13:31

kaikkia keinoja voi käyttää jos siltä tuntuu, mökki on aina asutun näköinen. eikä sitä puunata yötä päivää, menee ylimääräiset voimat työssä ja lasten hoidossa, ei viitti tappaa itseään kiillottamalla kynttilänjalkoja ja lusikoita keskiyöhön asti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 23:36

Harvoin joudun tuollaisia konstieja käyttämään..mutta hädän tullen kyllä pistän jotakin piiloon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 00:17

Voi olla, että joksus joku osuisi kohdalleen, mutta ei minulle tiskio´pöytä kyllä koskaan ole ollut tuon näköinen.