Oletteko lomailleet Agabassa My Hotellissa? Kaikenlaiset kokemukset olisi kiva kuulla, sukellus, hintataso yms.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2013 - 16:48

NImenomaan Myhotel:ssa,vain ulkopuolelta näköhavainto,aika sivussa niinkuin esite varmaan kertookin.kaupungin rannassa ns.yleinen ranta,hotellien rannat saattaa olla maksullisia.Olin viime talvena Tala Bayssa ja ihastuin ikihyviksi,kaikkeen.Rantahotelli lähellä Japanese Gardenia,joka suosittu snorklauspaikka,ruoka ihanaa,sanotaan kasvissyöjän paratiisiksi Lähi-Idän ruokaa,allekirjoitan.Ihmiset joka puolella erittäin ystävällisiä,hintataso...Suomi><Jordania.joka puolella on syötävä ja elettävä lomallaankin.Jordania pieni sivistysvaltio,tottakai turisteilta saa tuloa ja nähtävyydet maksaa,Petra,WadiRum yms.ovat upeita ja unohtumattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2013 - 00:19

Kovin on kohde ollut kaukana, että ei ole muistikuvaa siitä.