Mista voin ostaa Raanun? Haluan hinnan vakuutukselle koska minulta paloi talo ja minun kaksi raanua???

Yksi Raanuista oli Ruska ja toinen Karjalan Raanu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2013 - 12:21

Design ryijyt / tapestry - Astiaparatiisi sivuilta löysin myynnissä olevan Karjalaraanun. Hintapyyntö: 80 euroa. Liikkeen osoite:Fleminginkatu 21 00500 Helsinki ja puhelin:044-945 1666, (+358 44 945 1666) 040-515 3161. (+358 40 515 3161) Ruska raanun myyntipaikkoja en, ikävä kyllä, löytänyt kovasta etsimisestäni huolimatta ainuttakaan, mutta kokeileppa paikkakuntasi käsi- ja taideteollisuuskeskuksesta. Jospa siellä osattaisiin antaa neuvoja ongelmaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2013 - 18:51

Oletko kokeillut nettihuutokauppoja, kirpputoreilla myös löytyy raanuja, se että löytyykö juuri palossa menetettyjä vastaava kirppikseltä on sitten taas eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2013 - 21:31

Kannattaisiko kysyä kutomoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2013 - 12:02

Muuta en tiedä kuin sen että arvokkaita ovat. Oletan että netistäkin löytyy, kun googletat esim. raanun hinta, raanut, ym. onhan noita avainsanoja vaikka kuinka.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.10.2013 - 13:32

kokeile messuilta, saat parhaan hinnan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2013 - 14:40

Raanuja ei taida pahemmin enää näkyä, kun käsityömuseoissa tai kirpputoreilla....Jossei jonkun mummon kammarista löydy.Taitaa tunnearvo olla suurempi, kuin rahallinen,luulen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 00:31

Olen noita keräillyt kirppreilta, kun halvalla on löytynyt. Arvostan vanhoja käsitöitä, ja kerään niitä, kun edullisesti tulee vastaan. Halvimmat raanuni ovat maksaneet 4 €, mikä on aivan naurettava hinta. Satasta en missään nimessä maksaisi, vaikka sen arvoisia ne mielestäni ovat, ottaen huomioon, että langatkin jo maksavat, ja työhön on mennyt rutosti aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2013 - 23:43

Jos haluat raanuille todellisen hinta-arvion vakuutukseen..niin kysy käsityö liikeistä..mahdollista hintaa..
Netissä ja kirppareilla myydään pilkkahintaan..että eihän niitä kannata vakuutukselle ilmoitella..se pitäisi olla todellinen hinta..että saisit jotakin korvausta..palaneesta omaisuudesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2013 - 00:21

Äitini kutomaa kaksi arvokasta raanua koristaa sinääni, mutta ne eivät velä rahalla irtoa. en tiedä yhtään hintatasosta.