Voiko pakastimia ja jääkaappeja siirtää? Kuinka paljon maksaa suunnilleen jääkaappi??

Uutta kotia etsitään,ja siellä valitsemassamme talossa on pakastin melkeinpä keskellä keittiötä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2008 - 22:02

täällä hintoja:

www.vertaa.fi/z/kodinkoneet_...aapit.html

Kysyjän kommentti

Iha kiva sivu oli että ktoos !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2008 - 21:12

mielestäni nuo ovat siirrettäviä jos jaksaa nähdä vaivaa, hintojahan löytyy sitten myös niin monesta päästä esim onko kiinnostunut uudesta vai kelpaako käytetytkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 21:39

Kyllä voi siirtää, vaivaahan tuo toki vaatii ja joissakin tapauksissa sähkömiestä siirtämään pistorasian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 21:54

jos on vähänkään bodia niin kyllä se kaappi siirtyy, katso kuitenkin että uudesta paikasta löytyy myös virtaskaa